• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است

  • کد خبر : 28540
  • 29 آبان 1400 - 17:39
بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز با صدور پیامی آغاز هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش سحاب پرس، بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند.  
   امام خمینی (ره)
بسیج‏، ستاره سماواتیان در زمین است. و صاعقه مرگ ستمگران زمان، سلاح رهایی محرومان است و سوهان روح مستکبران، سنگرنشین سفره هفت‏سین باصفای آزادی است. مرد سنگر و سجاده و سپیده و سبزه و سرخ ‏رویی و ستم سوزی.
بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن (یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود)  و شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. اگر چه دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ملت ایران است که توسط مردمی ترین نیروهای مدافع انقلاب اسلامی ورق خورده است ، اما امروزه سیره و روش آن نیروهای عظیم تبدیل به یک تفکر شده است یعنی (تفکر بسیجی ).
اما هدف بالاتر و والاتر این است که این تفکر همواره در تار و پود جامعه باید ساری و جاری باشد. بسیج یک منظومه فکری است که درهمه عرصه های سیاسی،نظامی،اقتصادی ،علمی وفرهنگی ،نیل به اهداف بلند قله های رفیع عزت و افتخار را هموار می سازد.با تفکر بسیجی جامعه از بن بست رها شده  و به سمت تعالی رشد می نمایدو هرچه این تفکر بسیجی جلوه گر شود مشارکت مردم در عرصه های مختلف نمایان می شود. 
هفته بسیج مستضعفین فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری است
 که فرمود : تا هنگامی که بسیج است هیچ تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد شد و این موضوع یک رکن اساسی است.
وظیفه ماست در سالی که به نام تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گذاری شده همچون یک بسیجی فداکار در جهت رشد و اعتلای انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب اسلامی ، گام های جدی و عملی بر داریم و با تقویت روحیه و گسترش اخلاق؛ فرهنگ بسیجی را در جامعه تقویت کنیم. بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه با بیدادگران است و بسیجیان، بلند همتانی که به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.
اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاشهای تمامی بسیجیان جان بر کف در نهادینه نمودن فرهنگ بسیجی، فرا رسیدن هفته بسیج را به کلیه برادران وخواهران بسیجی وگرامی تبریک و تهنیت عرض نموده ، توفیق روز افزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت مهدی صاحب الامر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری  و همراهی و همیاری با همه دلسوزان نظام اسلامی  از ایزد متعال خواستارم.
آرش فرج زاده
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28540

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.