• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0
شهردار منطقه هفت شیراز خبر داد

آسفالت بیش از ۲۵ هزار متر مربع از محلات و معابر سطح منطقه هفت

  • کد خبر : 28517
  • 19 آبان 1400 - 17:15
آسفالت بیش از ۲۵ هزار متر مربع از محلات و معابر سطح منطقه هفت
شهردار منطقه هفت شیراز گفت: در سه ماهه گذشته بیش از ۲۵ هزار متر مربع از معابر سطح منطقه آسفالت و برای این متراژ بیش از ۳ هزار تن آسفالت مصرف شده است.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، اکبری افزود: به منظور تسهیل در عبور و مرور و روان سازی حرکت خودروها، خیابان‌ها و معابر سطح منطقه که به دلیل فرسودگی نیاز به ترمیم و بهسازی دارند شناسایی و بر اساس اولویت نسبت به ترمیم و آسفالت آن اقدام شده است.
وی ادامه داد:  با توجه به اهمیت و فرسوده بودن آسفالت بولوار فرصت شیرازی، محله سر تل حسین آباد، شهرک دستخضر و … اقدامات لازم جهت بهسازی و آسفالت مجدد آن انجام شده است.
شهردار منطقه هفت تصریح کرد: در چند نقطه از خیابان های سطح منطقه نیز به دلیل ناهموار بودن، آسفالت نیاز به تراش و ترمیم داشت که نسبت به رفع آن موارد نیز اقدامات لازم انجام شده است و در تقاطع بولوار تخت جمشید و فرصت شیرازی نیز به منظور همسطح سازی آسفالت با بکارگیری دستگاه تراش آسفالت، سطوح ناهموار در این تقاطع جمع آوری شد تا تردد خودروها به راحتی انجام شود.
شهردار منطقه هفت شیراز ادامه داد: با توجه به اینکه اولویت شهرداری، آسفالت معابر خاکی است با برنامه ریزی های لازم و بر اساس اولویت نسبت به آسفالت معابر خاکی در سطح منطقه نیز اقدام خواهد شد.
اکبری گفت: به منظور تردد عابران پیاده و راحتی شهروندان نیز عملیات بهسازی جداول، مناسب سازی پیاده روها و جداره ها نیز در سطح منطقه در حال اجرا است

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28517

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.