• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

استمرار پیام تبریک مقامات خارجی به شهردار شیراز

  • کد خبر : 28492
  • 11 آبان 1400 - 16:37
استمرار پیام تبریک مقامات خارجی به شهردار شیراز
شهردار شهر خواهرخوانده پچ مجارستان و دبیرکل سازمان شهرهای هوشمند پایدار در پیامهایی جداگانه انتصاب شهردار شیراز را تبریک گفتند.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز در بخشی از پیام آتیلا پترفی شهردار پچ پایتخت فرهنگی اروپا در سال ۲۰۱۰ ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار شیراز و تاکید بر اهمیت ارتباط دوشهر آمده است: « به نظر اینجانب حوزه گردشگری، آموزش، فرهنگ و اقتصاد از اولین موضوعاتی است که می‌توانیم [برای همکاری] به آن فکر کنیم. شهرهای ما قبلا در این موضوعات توانسته‌اند همکاری موفقیت آمیزی داشته باشند. یقین دارم ما نیز قادر خواهیم بود اهداف مشترکمان را محقق کنیم. »
همچنین جونگ سوک پارک دبیرکل سازمان شهرهای هوشمند پایدار جهان نیز ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای شهردار شیراز در پیام خود آورده است: « عمیقا از همکاری مستمر شیراز با WeGO در ترویج توسعه شهری پایدار از طریق اتخاذ سیاستهای شهر هوشمند و اقدامات و فناوریهای نوآورانه تشکر می‌کنیم. همواره از مشارکت شهر شیراز در فعالیتهای این سازمان به منظور تسهیم دانش و شبکه‌سازی، بهره‌برداری از فرصتهای اقدام‌ محور در یافتن شرکای کاری و نیز میزبانی رویدادهای WeGO با تاکید بر موضوعات شهر هوشمند استقبال می‌نماییم».
بر اساس این گزارش سازمان شهرهای هوشمند پایدار که دبیرخانه آن در سئول قرار دارد ۲۰۹ عضو دارد و شهر شیراز نیز قدیمی ترین کلانشهر ایرانی عضو این سازمان است.

پیش از این نیز شهرداران مرسین و قونیه ترکیه، درسدن آلمان، نیکوزیا قبرس، کیوتو ژاپن و دبیر کل مجمع شهرداران آسیایی نیز با ارسال پیام‌هایی انتصاب شهردار شیراز را تبریک گفته بودند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28492

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.