• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1
در راستای افزایش هماهنگی و تعامل درون سازمانی

شهردار منطقه دو شیراز با سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز دیدار کرد

  • کد خبر : 28472
  • 09 آبان 1400 - 16:19
شهردار منطقه دو شیراز با سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز دیدار کرد
شهردار منطقه دو شیراز در راستای افزایش هماهنگی و تعامل درون سازمانی با سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز دیدار کرد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، غلامرضا شهریاری در این دیدار ضمن تبریک انتصاب رضا جاویدی به سمت سرپرست جدید اداره کل ارتباطات و امور بین الملل خواستار افزایش همبستگی و تعامل هر چه بیشتر حوزه های مختلف شهرداری شد.
شهردار منطقه دو شیراز اضافه کرد: تمامی تلاش ما بر این است که رضایت مردم را جلب کنیم و هدف از این دیدار نیز افزایش تعامل با حوزه روابط عمومی برای آگاهی رسانی مناسب تر فعالیت های شهرداری به شهروندان است.
سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز نیز در این دیدار روابط عمومی ها را آیینه ای برای انعکاس اقدامات و خدمات مدیریت شهری به شهروندان عنوان کرد و گفت: از این جهت روابط عمومی ها نقش مهمی در افزایش رضایتمندی شهروندان و تاثیرگذاری بر افکار عمومی دارند.
رضا جاویدی بر لزوم ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در حوزه های مختلف شهرداری تاکید کرد و افزود: مدیران حوزه های مختلف نیز نقش کلیدی روابط عمومی ها در ارتباط با شهروندان و انعکاس خدمات آنها را ضروری بشمارند و فضا را برای تعامل دوسویه روابط عمومی ها با اصحاب رسانه و شهروندان فراهم کنند.
وی رسانه ای بودن را یک ویژگی مثبت برای مدیر برشمرد و ادامه داد: شهردار منطقه دو شیراز از مدیران آشنا با رسانه است و شاهد تعامل سازنده وی با رسانه ها و روابط عمومی هستیم.
سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز همچنین از برگزاری نشست با مدیران روابط عمومی حوزه های مختلف شهرداری برای افزایش هم افزایی، ایجاد رویه مشترک کاری، تلاش برای بهبود جایگاه روابط عمومی در ادارات، افزایش توانمندی نیروهای این حوزه در مواردی همچون خبرنویسی، عکاسی، فعالیت در فضای مجازی و … خبر داد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28472

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.