• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0
​عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

تأثیر پروژه های در دست اجرای شهرداری منطقه چهار، فرامنطقه ای است

  • کد خبر : 28466
  • 09 آبان 1400 - 16:12
تأثیر پروژه های در دست اجرای شهرداری منطقه چهار، فرامنطقه ای است
عضو شورای اسلامی شهر شیراز به همراه شهردار منطقه چهار از پروژه های عمرانی این منطقه همچون فضای شهری بزرگراه مهندسین، فضای شهری امیرکبیر، عملیات بازگشایی بلوار صلح، فاز دو پیاده راه میثم و ... بازدید کردند.

به گزارش سحاب پرس، براساس این گزارش، پروژه فضای شهری بزرگراه مهندسین به طول ۵ کیلومتر، احداث فضای شهری امیرکبیر به مساحت ۱۳ هزار متر مربع ، عملیات بازگشایی بلوار صلح، زیرسازی و آماده سازی انتهای بلوار پاسارگاد، بازگشایی مسیر در بلوار سرباز، فاز ۲ پیاده راه میثم جدول و کانیوا گذاری در سطح منطقه و پیاده رو سازی خیابان شبان، از جمله پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه چهار بود که از نزدیک روند اجرای این پروژه ها مورد بازدید قرار گرفت.
مهندس فرخ زاده عضو شورای اسلامی شهر و ناظر شورا در شهرداری منطقه چهار ضمن بررسی وضعیت کمی و کیفی پروژه های در حال اجرا، روند پیشرفت فیزیکی آن را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: با اجرای پروژه های عمرانی گوناگون و برنامه ریزی های مدون در شهرداری منطقه چهار تأثیر این پروژه ها در آینده فرامنطقه ای خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: در منطقه چهار کارهای عمرانی خوبی در حال انجام است که در همین راستا می توان به فضای شهری بزرگراه مهندسین و… اشاره کرد که به کل شهر خدمات خواهد داد.
فرخ زاده با اشاره به دیگر پروژه های منطقه چهار گفت: با تعامل خوبی که بین شورا و شهرداری حاکم است، امیدواریم این پروژه ها هر چه زودتر به بهره برداری برسند و رفاه عمومی شهروندان در منطقه بیش از پیش شود.
مهندس رستم زاده شهردار منطقه چهار در ادامه، بازدیدهای میدانی را زمینه ساز نظارت بر چگونگی اجرای پروژه های عمرانی عنوان کرد و افزود: استمرار این بازدیدها موجب شناخت هر چه بیشتر مشکلات روزمره و برنامه ریزی و تسریع جهت رفع آنها خواهد شد.
وی ادامه داد: سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های عمرانی از خواسته ها و اولویت های کاری ما است ولی این بدان معنا نیست که در کیفیت سهل انگاری شود و رعایت شاخصه های کیفی را مد نظر قرار ندهیم.
رستم زاده افزود: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت می تواند موجب افزایش اعتماد عمومی شود که نتیجه آن حرکت به سمت توسعه و احیای شهر و منطقه خواهد بود و باعث بوجود آمدن فضای بهتری برای شهروندان خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28466

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.