• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
5
​در بیستمین جلسه علنی عادی شورای اسلامی شهر شیراز

عضو جدید شورای اسلامی شهر شیراز تحلیف شد

  • کد خبر : 28371
  • 19 مهر 1400 - 13:06
عضو جدید شورای اسلامی شهر شیراز تحلیف شد
سیده مریم حسینی در بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز سوگند یاد کرد و مراسم تحلیف او به عنوان عضو جدید برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس، در این مراسم با حضور عبدالرسول حقیقی، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری به‌عنوان نماینده فرمانداری شهرستان شیراز، مریم حسینی سوگندنامه عضویت در ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز را قرائت کرد و پس از انجام مراسم تحلیف به‌عنوان عضو اصلی شورای اسلامی شهر شیراز وارد شوار ششم و جایگزین سیداحسان اصنافی که پیش از این از سوی شورا به عنوان شهردار انتخاب شده بود، شد.
سیده مریم حسینی در آیین تحلیف خود گفت: رفع مشکلات و مطالبات مردمی مهمترین اولویت کاری‌ام خواهد بود.
وی اضافه کرد: اعتماد مردم به هریک از اعضای شورای اسلامی شهر وظیفه و مسئولیت را برای هریک از اعضای شورا سنگین کرده و باید تمام تلاش‌ها این باشد که ضمن بهبود کیفیت زندگی مردم در شهر مطالبات آنان نیز برطرف شود.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: بی شک نمی‌توان بدون بهره برداری از ظرفیت نخبگان در شیراز منبع اثر بود از این رو باید با بهره گیری از ظرفیت نخبگان جامعه به دنبال بهبود کیفیت زندگی شهروندان در کلان شهر شیراز بود.
همچنین در بیستمین جلسه شورای شهر شیراز که با حضور ۱۳ عضو شورا برگزار شد طرح دو فوریتی جمعی از اعضای شورا، درباره تشویق مدال‌آوران مسابقات کشتی فرنگی جام جهانی نروژ به شماره ثبت ۴۱۱۴/۱۴۰۰ بررسی و به تصویب رسید.
بر اساس این طرح شهرداری شیراز مکلف شد ظرف مدت ۱۰ روز از محل ردیف اعتباری ۱۵۰۳۰۴ بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری شیراز و با استعلام از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس به منظور تشویق مدال‌آوران شیرازی در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی و آزاد نروژ ۲۰۲۱ نسبت به اهدای جوایز به نفرات مدال‌آور مسابقات اقدام کند.
در این طرح دوفوریتی به دارنده مدال طلای این مسابقات پنج سکه بهار آزادی، به آورنده مدال نقره چهار سکه بهار آزادی و به آورنده مدال برنز سه سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28371

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.