• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3
بافت فرسوده یک فرصت گرانبها برای سرمایه گذاری

شهردار منطقه پنج شیراز انبوه سازان را به استفاده از فرصت های سرمایه گذاری فراخواند

  • کد خبر : 28183
  • 23 آذر 1400 - 11:31
شهردار منطقه پنج شیراز انبوه سازان را به استفاده از فرصت های سرمایه گذاری فراخواند
شهردار منطقه پنج شیراز انبوه سازان را به استفاده از فرصت های سرمایه گذاری فراخواند و گفت: بافت فرسوده شیراز یک فرصت گرانبها برای شکوفایی فرصت ها در سومین حرم اهل بیت (ع) فراهم آورده است.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس رضا مسعودی با اعلام این خبر گفت: رویکرد مدیریت شهری سعی در ارتقاء بافتهای فرسوده و محیط پیرامون آن در نقاط کم برخوردار کلانشهر شیراز است و از ان جایی که این منطقه دارای حجم انبوهی از بافت فرسوده است، شهرداری شیراز با ارایه فرصت های سرمایه گذاری می کوشد تا این منطقه را در مسیر تحول و نوسازی قرار داده و کیفیت زندگی شهروندان فهیم شیراز را افزایش دهد.
وی افزود: در بخشی از بافت فرسوده شهری قریب به ۱۶۰۰ پلاک از ابتدای بلوار سپاه جنوبی تا بخش هایی از خیابان آقاباباخان  و در بخشی دیگر قریب به ۱۱۰۰ پلاک در محله قدیمی و با ارزش کوشک میدان وجود دارد که در انتظار تجمیع و استفاده از فرصت ها و مزایای ویژه بافت فرسوده هستند.
شهردار منطقه پنج شیراز با تشریح برخی از این فرصت ها گفت: اخذ طبقه تشویقی در صورت تجمیع بیشتر از ۲۱۰ متر مربع، کاهش عوارض صدور پروانه تا سقف ۷۰ الی ۸۵ درصد، تسریع در روند صدور پروانه به صورت ویژه، امکان تقسیط عوارض بدون پیش پرداخت (۳۰ ماهه بدون کارمزد) و سایر مزایای قانونی مصوب این طرح تشویقی است.
مسعودی با اشاره به اهمیت ایمن سازی شهر هشدار داد و افزود: به همین دلیل تلاش می کنیم تا با ارایه تسهیلاتی در زمینه نوسازی گام های اساسی برای ایمن سازی منطقه برداریم.
شهرداری منطقه پنج شیراز در پایان گفت: از شهروندان و انبوه سازان دعوت می کنیم تا در این حرکت مستقل و پرسود در احیا و نوسازی این منطقه فرهنگی و پراهمیت مشارکت کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28183

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.