• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
​رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز:

پروژه های عمرانی مناسبی برای توسعه منطقه سه شهرداری در دست اجراست

  • کد خبر : 28166
  • 27 آذر 1400 - 11:10
پروژه های عمرانی مناسبی برای توسعه منطقه سه شهرداری در دست اجراست
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز در جریان بازدید از طرح ها و پروژه های در دست اجرا در منطقه سه شهرداری، گفت: طرح ها و پروژه های عمرانی، زیربنایی خوبی در منطقه سه شهرداری در دست اجرا است که می توانند در توسعه این منطقه، ایفای نقش کنند.

به گزارش سحاب پرس، علیرضا اسکندری به پروژه احداث خیابان ۲۴ متری حاج عزت الله فهندژ سعدی به عنوان یکی از پروژه های در دست اجرا در این منطقه اشاره کرد و افزود: از آنجا که یکی از اهداف شورا و شهرداری تلاش در جهت به ثمر رساندن امور زیربنایی در محله هاست، این پروژه نیز با همین رویکرد و با توجه به اهمیت آرامگاه سعدی و لزوم ساماندهی اطراف این آرامگاه و همچنین بهبود زندگی مردم در محدوده شهرک سعدی در حال اجراست. هزینه تملک، اجرا و تکمیل این پروژه بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال خواهد بود.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه بازدید از مناطق شهرداری و پروژه هایی که در دست اجرا دارند در برنامه کاری این کمیسیون است، تصریح کرد: رصد فعالیت این مناطق و ترغیب آنها در جهت توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر شهر، از جمله اهداف این بازدیدهاست.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز در پایان ابراز امیدواری کرد: اجرای پروژه های عمرانی زیرساختی در این منطقه بتواند باعث جذب هرچه بیشتر گردشگر و معرفی بهتر کلانشهر شیراز به گردشگران و مراجعه کنندگان به این کلانشهر شود.
مهندس کریم شکوهیان شهردار منطقه سه نیز ضمن تشریح عملکرد این منطقه در حوزه عمرانی، افزود: تعریف و اجرای پروژه های عمرانی در سطح منطقه سه شهرداری، در راستای آبادانی و توسعه منطقه و رفاه و آسایش شهروندان بوده است.
شکوهیان با اشاره به اهمیت منطقه سه شهرداری به عنوان منطقه ای گردشگری، تاریخی ، اجرای طرح های عمرانی در این منطقه را متناسب با موقعیت منطقه و نیاز شهروندان قلمداد کرد و افزود: پروژه های دیگری نیز برای اجرا در دست برآورد و دستور کار قرار دارند که این پروژه ها نیز در راستای توسعه منطقه و توجه به محله ها اجرا خواهند شد.
گفتنی است اجرای شبکه فاضلاب و احداث خیابان ۲۴ متری حاج عزت الله فهندژ، محوطه سازی و فضای شهری اطراف آرامگاه سعدی، ساماندهی و مناسب سازی کوچه های شهرک سعدی، اجرای ریپ رپ(محافظ سنگ چین) در رودخانه شهرک سعدی، بهسازی و احیای باغ ملی، لوله گذاری و پیاده روسازی خیابان نارنجستان، فضای شهری هفت تنان، ۴۵ متری اراضی روغن نباتی در شهرک رکن آباد، پیاده راه سلامت شهرک رکن آباد و … از جمله پروژه های مورد بازدید بودند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28166

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.