• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6
شهردار منطقه ۳ شیراز:

اجرای همزمان ۴۷ طرح با اعتبار ۲۴۷ میلیارد ریال در سال ۹۸

  • کد خبر : 2815
  • 08 اردیبهشت 1399 - 7:10
اجرای همزمان ۴۷ طرح با اعتبار ۲۴۷ میلیارد ریال در سال ۹۸
طی سال گذشته ۴۷ طرح با اعتبار ۲۴۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به صورت همزمان در شهرداری منطقه سه شیراز اجرایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مسعود طهماسبی با بیان اینکه این طرح‌ها به طور همزمان و با اولویت طرح مدیریت سیلاب پارسال اجرا شد و به بهره برداری رسید، اضافه کرد: طرح‌های جمع آوری و دفع آب‌های سطحی و بهسازی معابر شامل نهضت آسفالت و کانیوا و جدول گذاری نیز به عنوان مکمل طرح مدیریت سیلاب برنامه ریزی و اجرا شد.
وی توسعه فضای سبز شهری و بوستان‌ها و پارک‌های محله‌ای را از دیگر پروژه‌های مهم این منطقه عنوان و خاطرنشان کرد: همزمان با توسعه کمی پارک‌های محله‌ای به توسعه کیفی بوستان‌ها، استانداردسازی و نوسازی وسایل بازی و ورزشی و در نهایت گلکاری و زیبایی بصری معابر نیز توجه شده است.
شهردار منطقه سه شیراز زیباسازی و نورپردازی با هدف زیبایی و جذابیت بصری معابر را از دیگر طرح‌ها برشمرد و اضافه کرد: نقاشی دیواری و نورپردازی بوستان‌ها و فضا‌های شهری نیز از طرح‌های مهمی است که سال گذشته به آن‌ها توجه ویژه‌ای شده و در سال ٩٩ نیز ادامه خواهد داشت.
طهماسبی همچنین افزایش ایمنی معابر منطقه در قالب طرح حمل و نقل و ترافیک را طرحی‌ای با اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: این طرح پروژه با مشارکت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در بخش‌های اصلاح نقاط حادثه خیز شهری، نصب تجهیزات و علائم ترافیکی و خط کشی معابر انجام شده است.
او احداث و توسعه مسیر دوچرخه سواری را برای تحقق شهر انسان را از بخش‌های مهم طرح حمل و نقل و ترافیک بیان کرد و گفت: در سال گذشته ١٣ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در منطقه سه در دو قسمت شهری و کوهستان اجرا شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2815

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.