• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4

اخبار پلیس فارس – ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۰

  • کد خبر : 27922
  • 21 آذر 1400 - 19:57
اخبار پلیس فارس – ۲۱  آذر ماه  ۱۴۰۰

در بازرسی از پژو ۳۰ کیلو تریاک کشف شد رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: با هوشیاری ماموران این فرماندهی یک سواری پژو ۴۰۵ توقیف و ۳۰ کیلو تریاک در شهرستان “شیراز” کشف شد. سرهنگ “سیدموسی حسینی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان […]

در بازرسی از پژو ۳۰ کیلو تریاک کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: با هوشیاری ماموران این فرماندهی یک سواری پژو ۴۰۵ توقیف و ۳۰ کیلو تریاک در شهرستان “شیراز” کشف شد.

سرهنگ “سیدموسی حسینی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام گشت زنی در یکی از محله‌های “شیراز” به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند آن را توقیف کنند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو ۳۰ کیلو تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص راننده به همراه مادرش نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: شهروندان می‌توانند اخبار و گزارشات خود در خصوص فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 کشف بیش از ۱۹ کیلو تریاک در “داراب”

فرمانده انتظامی “داراب” از کشف ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان داراب هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور “بندرعباس-شیرار” به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در سواری جاساز شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان “داراب” با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ در اولویت کار این فرماندهی است و پلیس اجازه جولان به این افراد را نخواهد داد.

کشف ۱۴ ماینر قاچاق در بازرسی از منزل

فرمانده انتظامی “گراش” از کشف ۱۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق و متعلقات مربوطه به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “کرامت‌الله کریمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل خود در یکی از محلات شهرستان گراش اقدام به استفاده غیر مجاز از دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال می‌‎کند که بررسی موضوع در دستور کار ماموران یگان امداد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از بررسی و تایید صحت خبر و هماهنگی با مقام قضائی به محل‌ مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان‌ موفق شدند ۱۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال خارجی قاچاق و متعلقات مربوطه را کشف کنند.

فرمانده انتظامی “گراش” با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: با توجه به عدم حضور مالک دستگاه‌ها، تلاش برای دستگیری متهم با جدیت ادامه دارد.

برخورد  سمند  با سواری جک با یک کشته و ۳ مجروح

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: در برخورد سواری سمند با خودرو جک در محور مواصلاتی “کوه‌چنار”، یک نفر کشته و ۳ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ “عبدالهاشم دهقانی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی “کوه‌چنار” اعلام و ماموران سریعا به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس‌راه در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک سواری جک با ۳ سرنشین با یک خودرو سمند به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با اشاره به اینکه در این حادثه راننده سمند فوت و هر ۳ سرنشین سواری جک مجروح و راهی بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را انحراف به چپ از سوی راننده سمند اعلام کردند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در “خرامه”

فرمانده انتظامی “خرامه” گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت در سطح این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ “زمان‌اله کریمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت با بهره‌گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی طی دو هفته اخیر در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ماموران با شناسایی منازل، پاتوق‌ها و محل‌های فعالیت خرده فروشان و همچنین کنترل محورهای مواصلاتی، موفق شدند ۳ کیلو و ۲۵۰ گرم انواع مواد مخدر را کشف و ۱۱ معتاد و خرده فروش را نیز جمع آوری و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی “خرامه” ادامه داد: توقیف ۱۶ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف، دستگیری ۳۱ متهم تحت تعقیب از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.

سرهنگ “کریمی” تأکید کرد: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان موجب رضایتمندی شهروندان شده است و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

 دستبند  پلیس “مرودشت” بر دستان شرور متواری

فرمانده انتظامی “مرودشت” از دستگیری متهم متواری توسط ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “فرشید زینلی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی صدور حکم جلب برای دستگیری فردی به اتهام شرارت، عربده کشی، ایراد ضرب و جرح و سرقت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از محله‌های شهرستان مرودشت شناسایی و در یک عملیات عافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی “مرودشت” با اشاره به اینکه متهم ۳۰ ساله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، افزود: پلیس قاطعانه در برابر قانون شکنان و مخلان نظم و امنیت ایستاده و اجازه جولان دادن به اینگونه افراد را نخواهد داد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=27922

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.