• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2
​به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز

مراسم کاشت نهال یادواره شهدای مدافع سلامت برگزار شد

  • کد خبر : 27852
  • 20 آذر 1400 - 17:40
مراسم کاشت نهال یادواره شهدای مدافع سلامت برگزار شد
مراسم کاشت نهال و نکوداشت شهدای مدافع سلامت کلانشهر شیراز تحت عنوان «سرو قامتان» هجدهم آذر ماه و همزمان با میلاد باسعادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز برگزار گردید.

به گزارش سحاب پرس، در این مراسم مردم و خانواده های محترم شهدای مدافع سلامت، مهندس مسعود زارعی رئیس کمیسیون سلامت، بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر ، افسانه خواست خدایی عضو شورای شهر و ناظر شورا در سازمان سیما، منظر و فضای سبز و مهندس محمدرضا زندیه رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به یاد شهدای گرانقدر مدافع سلامت شهر شیراز نهال هایی کاشته شد و با پلاک نام هریک از این شهدای عزیز مزین گردید.
افسانه خواست خدایی ناظر شورای اسلامی شهر در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز گفت: در راستای گرامیداشت مقام شهدای پرستار مدافع سلامت، نام آنها با قامتی سبز برافراشته شد.
عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه آیین نکوداشت پرستاران شهید مدافع سلامت، با گرامیداشت ایثار و جانفشانی آنها در ایام مقابله با بیماری منحوس کرونا گفت: مدافعان سلامت در پیکار مرگ و زندگی، امید را به مردم هدیه دادند.
خواست خدایی افزود: همانگونه که شهدای مدافع سلامت با تقدیم جان خود حیاتی دوباره به مردم بخشیدند ما نیز با الگو گرفتن از آنها، با کاشت نهال هایی به یاد هرشهید مدافع سلامت، دوباره هوایی تازه برای زندگی را به کودکان و همشهریان تقدیم می کنیم.
محمدرضا زندیه رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز نیز ضمن تشکر از کلیه دستگاهها و ارگانها از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیج جامعه پزشکی، نظام پرستاری، دانشگاه علوم پزشکی استان و بسیج مهندسین کشاورزی که در اجرای این برنامه همکاری داشتند، گفت: یکی از اهداف اجرای این برنامه گره زدن فرهنگ ایثار و شهادت با فرهنگ کاشت درخت است.
مهندس زندیه افزود: در این مراسم علاوه برتجلیل از خانواده های معظم شهدای مدافع سلامت شهر شیراز از برگزیدگان نخستین جشنواره پادکست سبز شیراز و نخستین جشنواره کوچه سبز شیراز تقدیر و تجلیل شد. برگزیده جشنواره برترین کوچه سبز شیراز مادر سه شهید گرامی دفاع مقدس حاجیه خانم زمانی بودند که با ایجاد فضای سبز زیبا در کوچه محل سکونتشان برنده این جشنواره شدند و از ایشان تقدیر بعمل آمد.
وی اضافه کرد: در حاشیه برنامه سرو قامتان؛ نمایشگاه عکس بچه های ایران و نمایشگاه نقاشی هر شهید یک درخت و اهدا گل نرگس به مادران شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع سلامت کلانشهر شیراز همزمان در باغ علمی آموزشی بهارنارنج برگزار شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=27852

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.