• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
5
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز:

حریق یک مجتمع تجاری در شیراز مهار شد

  • کد خبر : 27532
  • 14 آذر 1400 - 15:21
حریق یک مجتمع تجاری در شیراز مهار شد
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش‌سوزی حادث شده در یک مجتمع بزرگ تجاری در شیراز، با حضور به موقع و اقدام سریع ماموران آتش نشانی، اطفاء شد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمدهادی قانع با اعلام خبر وقوع آتش سوزی در مجتمع تجاری ستاره فارس واقع در خیابان عفیف آباد شیراز، توضیح داد: ساعت ۱۰ و ۲۷ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در قسمت تجاری طبقه همکف این مجتمع به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان از چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه ماموران آتش‌نشانی در مدت ۳ دقیقه بعد از اعلام وقوع حریق به محل رسیدند، گفت: محل حادثه مجتمع بلندمرتبه‌ای است که در زمینه فروش پوشاک فعالیت دارد و با توجه به باز بودن مغازه‌ها و حضور شهروندان در محل، در صورت عدم حضور به موقع و کنترل حریق، حادثه‌ای گسترده پیش‌بینی می‌شد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در مجتمع به دو گروه تقسیم شدند و ضمن خارج کردن شهروندان از محل، عملیات جست و جوی منبع انتشار دود و آتش آغاز شد و مشخص شد که این آتش سوزی از قسمت بالکن یک مغازه کیف و کفش بر اثر اتصالی در سیم‌های برق در محل انبار تعداد زیادی از اجناس رخ داده است.
به گفته قانع این حریق، منجر به متصاعد شدن دود در طبقات شده بود که در مدت زمانی کوتاهی با مدیریت دقیق تیم اطفایی کنترل و کاملا اطفا شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: در این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و آتش نشانان پس از اطفای حریق و عدم سرایت شعله‌ها به مغازه‌های همجوار، وارد مرحله ایمن سازی و لکه گیری شدند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=27532

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.