• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

۷۶ درصد از جمعیت افراد بالای ۱۲ سال زیرمجموعه دانشگاه، هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کردند

  • کد خبر : 27054
  • 03 آذر 1400 - 15:59
۷۶ درصد از جمعیت افراد بالای ۱۲ سال زیرمجموعه دانشگاه، هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کردند
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در چهارصد و پنجاه و یکمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه اعلام کرد: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون تا کنون، ۸۸ و نیم درصد دُز اول و ۷۶ درصد از جمعیت هدف زیرمجموعه دانشگاه نیز دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» با اشاره به تلاش تیم های واکسیناسیون استان برای گسترش پوشش جمعیت واکسینه فارس، از افرادی که تا کنون واکسن دریافت نکرده اند خواست تا با تسریع در مراجعه به پایگاه های واکسیناسیون، در افزایش ایمنی عمومی جامعه سهیم شوند.

او با اعلام نتایج آخرین بررسی های آماری در خصوص تاثیر واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، پیامد مثبت توجه به این دو اصل مهم را حفاظت از سلامت خود و جامعه در برابر این بیماری دانست.

دکتر حسینی با بررسی آخرین وضعیت کرونا در استان، بیشترین آمار جانباختگان این بیماری طی روزهای اخیر را مبتلایان به بیماری های زمینه ای عنوان کرد و گفت: ارایه خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت در راستای حفظ سلامت مردم استان در برابر این بیماری، رسالت اصلی مجموعه سلامت است که با تمام توان و به صورت جدی دنبال می شود.

او در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن دعوت از مردم استان برای مشارکت جدی در ایمن سازی جامعه، افزود: پایبندی مردم به این مسوولیت مهم، بهترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به کووید۱۹ و قطع زنجیره انتقال کروناویروس است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن پیگیری آخرین روند واکسیناسیون در استان و آمار نمونه های انجام شده آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار ابتلا در مناطق مختلف استان، وضعیت سلامت بیماران در بخش های کووید۱۹ بیمارستان های استان، روند بهبودی مبتلایان و علت های جان باختن بیماران طی ۲۴ساعت گذشته در استان پرداخت.

دیگر معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز در این نشست، ضمن اعلام گزارشی از آمار انجام واکسیناسیون در استان طی روز گذشته، آمار مبتلایان و افراد بستری در مراکز درمانی و بیمارستان های فارس، شیوه خدمت رسانی به مبتلایان و مراجعان در بیمارستان های شیراز و شهرستان های استان و علت های جان باختن مبتلایان کووید۱۹ در فارس، آخرین روند اجرای مصوبات پیشین این ستاد را ارائه کردند.

چهارصد و پنجاه و یکمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صبح امروز چهارشنبه، سوم آذر ۱۴۰۰، در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور معاونان، مدیران و مسوولان ارشد دانشگاه برگزار شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=27054

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.