• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4
​رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرد:

تدوین سند رویکردی چهار ساله شورای شهر شیراز

  • کد خبر : 26761
  • 20 آبان 1400 - 11:44
تدوین سند رویکردی چهار ساله شورای شهر شیراز
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: سند رویکردی شورای شهر شیراز در ٧٢ بند تدوین و برای تصویب به فرمانداری ارسال شده است.

به گزارش سحاب پرس، مهدی طاهری در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه بیان کرد: باید تمامی رؤسای کمیسیون نقش ویژه خود را در تعیین تکلیف سند توسعه و رویکردهای شورای شهر شیراز در دوره ششم تدوین و به فرمانداری ارجاع شد.
وی اضافه کرد: اگر فرمانداری این سند را تأیید کند به عنوان یک قانون می‌تواند در رسانه‌ها منتشر شود تا مردم از ٧٢ رویکرد شورا طی چهار سال آینده آگاه شوند.
طاهری در خصوص این سند بیان کرد: توجه به موضوع نقد شهری، توجه به سالمندان، حمایت از ایجاد سازمان‌های مردم نهاد، احیا و ارتقا نظام محله محور، توانمند سازی افراد آسیب پذیر اجتماعی، انسجام نیروهای انقلابی در مدیریت خدمات شهری، توسعه خدمات شهری، تکریم بی منت مردم، توجه به بافت‌های فرسوده شهری است.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: پیگیری باغات شهری، مدیریت جامع شهری، چابک سازی مدیریت شهری و احیا بافت‌های فرسوده شهری از جمله بندهایی است که سند رویکردی شورای اسلامی شهر شیراز در دوره ششم قرار داده شده است.
وی افزود: براساس بندهایی که در این سند آمده است باید تمامی کمیسیون‌های شورای شهر بر مبنای این سند ارائه برنامه‌های عملیاتی کرده تا پس از تصویب به شهرداری ابلاغ و زمینه اجرایی شدن آن فراهم شود.
به گفته این مقام مسئول افق شهر شیراز در سال ١۴٠۴ اینگونه است که شیراز با استفاده از ظرفیت‌های مذهبی که در این کلان شهر وجود دارد باید شهری درخشان با رویکرد الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت باشد.
طاهری متذکر شد: در شیراز شاهد ایجاد بزرگترین مطب خاورمیانه هستیم و هنوز برنامه ریزی درستی در مورد جا به جایی مطب‌های پزشکان وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=26761

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.