• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4

مشارکت ۳۰۰ میلیارد ریالی نیک اندیش بختگانی در ساخت بیمارستان بختگان

  • کد خبر : 26380
  • 16 آبان 1400 - 17:06
مشارکت ۳۰۰ میلیارد ریالی نیک اندیش بختگانی در ساخت بیمارستان بختگان
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از مشارکت ۳۰۰ میلیارد ریالی نیک اندیش بختگانی در ساخت بیمارستان این شهرستان خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «اورنگ ایلامی» با قدردانی از اعلام آمادگی «مجتبی بیاتی» نیکوکار عرصه سلامت در شهرستان بختگان برای مشارکت ۳۰۰ میلیارد ریالی در ساخت این بیمارستان، گفت: خیرین عرصه سلامت همواره یاری رسان بیماران و مجموعه سلامت بوده اند.

او ابراز امیدواری کرد که این فرهنگ نیک در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و بیماران ادامه یابد تا بتوان با برنامه ریزی مناسب، مشارکت خیرین را با هدف توسعه نظام سلامت ارتقا بخشید.

معاون درمان دانشگاه با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در خصوص انجام فعالیت های خیرخواهانه در عرصه سلامت افزود: ارتقای این فرهنگ و بهره گیری از حضور خیرین در پیشبرد اهداف سلامت محور می تواند به رفع نیازهای این حوزه و ارتقای روند خدمت رسانی به بیماران بیانجامد.

مدیر نظارت، اعتباربخشی و صدور پروانه های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در حاشیه بازدید از پروژه‌های سلامت شهرستان بختگان به عنوان نماینده معاون درمان دانشگاه، با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان بختگان، محدودیت دسترسی به شهر‌های بزرگ به ویژه شیراز را موجب برخی چالش ها در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان دانست.

دکتر «قاسم ایزدی» عنوان کرد: طی برنامه ریزی های انجام شده و اعلام این فرد نیک اندیش، همچنین با استفاده از فضای ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی و تکمیل سازه بتنی الحاقی، ساختمان این مرکز راه اندازی شده و مردم شهرستان بختگان از خدمات بیمارستانی بهره مند می شوند.

مدیر نظارت، اعتباربخشی و صدور پروانه های معاونت درمان دانشگاه با تقدیر از پیگیری و تلاش های نماینده مردم شهرستان های نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی و مسوولان بهداشت و درمان این شهرستان در راستای رفع چالش های حوزه سلامت، عنوان کرد: طرح‌ های عمرانی نیمه تمام دیگری از جمله ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت شهری، ساختمان اداری ستاد شبکه و مرکز بهداشت شهرستان نیز از جمله مواردی است که با کمک مالی این نیک اندیش عرصه سلامت تکمیل و آماده خدمت رسانی می شود.

دکتر «اسمعیل اسکندری» معاون امور شهرستان های مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز درباره این خبر گفت: هماهنگی های لازم برای تنظیم تفاهمنامه و تبیین تعهدات دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی نشستی در دفتر مجمع خیرین تامین سلامت فارس انجام می شود.

با حضور جمعی از مسوولان دانشگاه و شهرستان بختگان، کلنگ ساخت و تکمیل این بیمارستان به زمین خورد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=26380

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.