• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3
سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا:

ارتقای فرهنگ عمومی در شهر صدرا ضرورت فعالیت فرهنگی است

  • کد خبر : 26171
  • 10 آبان 1400 - 16:01
ارتقای فرهنگ عمومی در شهر صدرا ضرورت فعالیت فرهنگی است
سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا گفت: ارتقای فرهنگ عمومی در شهر صدرا با تعمیق مبانی فرهنگی اسلامی - ایرانی و توجه به نیاز شهروندان ضرورت اجتناب ناپذیر فعالیت فرهنگی است.

به گزارش سحاب پرس، در مراسمی از وب‌سایت سازمان  فرهنگی،اجتماعی،ورزشی شهرداری صدرا با حضور اعضای شورای اسلامی شهر صدرا رونمایی شد.

مهدی کشاورزی سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا گفت: اعضای شورای اسلامی شهر صدرا با حضور در سازمان فرهنگی، اجتماعی،ورزشی شهرداری صدرا ضمن بررسی اقدامات فرهنگی در حوزه های مختلف شهری، در مراسمی از وب سایت اختصاصی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا رونمایی کردند.

وی ضمن تاکید بر اجرای هدفمند و موثر اقدامات فرهنگی ادامه داد: باتوجه به شرایط کرونا و ممنوعیت تشکیل بسیاری از اجتماعات انسانی،تمرکز بر فضای مجازی و ایجاد زیرساختهای آن از موارد مورد نظر شورای اسلامی شهر صدراست که در این آیین یکی از ضرورت‌های این امر، تحقق یافت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا اضافه کرد: با توجه به شرایط ویژه و تنوع قومیتی مختلف در شهر صدرا،فرهنگ و فرهنگ سازی از اهم برنامه های شورای ششم بوده است و سازمان فرهنگی شهرداری  می بایست در این راستا نظام ارزشی اسلام را مبنای برنامه‌ریزی‌های خود قرار داده و خواهان ارتقای فرهنگ شهر صدرا با مبانی فرهنگی اسلامی و ارزشی باشد.ارتقای فرهنگ عمومی در شهر صدرا با تعمیق مبانی فرهنگی اسلامی – ایرانی و توجه به نیاز شهروندان ضرورت اجتناب ناپذیر فعالیت فرهنگی است.

وی خاطر نشان کرد: ایفای چنین رسالت مهمی نیازمند وجود متولیان توانا و برنامه‌ریزان و مجریان توانمند درکلیه دستگاه های اجرایی است که در انجام این وظیفه خطیر، سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی شهرداری صدرا به‌عنوان یک بازوی مهم و موثر در شهر اقدام می‌کند.

در ادامه فرج زاده رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا نیز با اشاره به راه‌اندازی سایت سازمان  فرهنگی،اجتماعی،ورزشی گفت: در جهت تحقق رهنمودهای حضرت امام (ره) و فرامین مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم در عرصه‌های فرهنگی، ترویج و تقویت فرهنگ و تفکر انقلابی برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص)  و در بین مردم و ایجاد بستر مناسب جهت طرح، اجرا و انعکاس اخبار سازمان و آشنایی شهروندان با اقدامات و فعالیت های فرهنگی،هنری،اجتماعی،ورزشی و با رویکرد ارتقاء کیفیت فعالیت‌ها و برقراری ارتباط مناسب با مخاطبان،اقدام به راه‌اندازی این وب سایت گردید.

وی افزود: علاقه مندان میتوانند برای دسترسی به این وب‌سایت به آدرس /https://farhangi.shahrdari-sadra.ir مراجعه فرمایند.

از قسمت‌های مختلف وب‌سایت می‌توان به بخش اخبار، پرونده ویژه تصویری،عطر گل یاس،ثبت ایده های فرهنگی و هنری ،گالری تصاویر و فیلم و مستندهای تولیدی در شهر  و… اشاره کرد که شهروندان عزیز می‌توانند از آخرین و تازه‌ترین اخبار و فعالیت‌های فرهنگی مطلع شوند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=26171

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.