• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

اخبار پلیس فارس – ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰

  • کد خبر : 25795
  • 28 مهر 1400 - 19:37
اخبار پلیس فارس – ۲۸ مهرماه  ۱۴۰۰

کشف شیشه در عملیات پلیس “فارس و بوشهر” فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰۳ کیلوگرم شیشه در عملیات مشترک پلیس ” فارس و بوشهر” خبر داد. سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی تعامل اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با پلیس مبارزه با […]

کشف شیشه در عملیات پلیس “فارس و بوشهر”

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰۳ کیلوگرم شیشه در عملیات مشترک پلیس ” فارس و بوشهر” خبر داد.

سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی تعامل اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مبنی بر اینکه افرادی قصد انتقال مواد مخدر شیشه از مرزهای شرقی کشور به سمت استان فارس و شهر شیراز دارند،بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در یکی از ورودی های شهر شیراز، در این خصوص ۲ دستگاه خودرو مگان و پیکان را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از خودرو پیکان، ۱۰۳ کیلوگرم شیشه کشف و در این خصوص ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار حبیبی گفت: مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر به صورت ویژه و مستمر در دستور کار فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد.

انهدام باند سارقان درون خودرو / کشف ۸۰ درصدی سرقت در “فسا”

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان درون خودرو و کشف ۴۰ فقره سرقت از آنان خبر داد.

سرهنگ “محمدهاشم قسام” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان فسا، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیس دراین خصوص ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری “۱۲ معلم” این شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود ، یک نفر را در حین سرقت از یک خودرو دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه متهم در تحقیقات تکمیلی به ۴۰ فقره سرقت درون خودرو با همدستی ۴ نفر دیگر اعتراف کرد، گفت: هر ۴ همدست این سارق نیز شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ قسام با اشاره به ارزش ۲ میلیارد ریالی اموال مسروقه کشف شده از اعضای این باند، افزود:  شهروندان از پارک کردن وسایل نقلیه خود در نقاط تاریک و خلوت خودداری و بر روی خودرو و موتورسیکلت خود تجهیزات ایمنی و بازدارنده نصب کنند.

وی تصریح کرد: برخورد با پدیده سرقت، دغدغه‌ مردم و اولویت اصلی پلیس است که بر همین اساس عوامل انتظامی شهرستان با اقدامات پیشگیرانه و افزایش تعداد واحدهای گشتی و تعامل با مردم، به صورت شبانه روزی طرح‌های مبارزه با سرقت را اجرا می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا در پایان با بیان اینکه در سال جاری ۸۰ درصد از سرقت های به وقوع پیوسته در این شهرستان با تلاش مأموران انتظامی کشف شده است، خاطر نشان کرد: مبارزه هدفمند با سارقان به منظور پیشگیری از وقوع سرقت، ایجاد ناامنی برای مجرمان در مناطق آلوده، آموزش همگانی، توسعه احساس امنیت روانی در جامعه و کم کردن فاصله زمانی وقوع تا کشف جرم، از جمله برنامه هایی است که به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

نشست تعاملی فرمانده انتظامی “مرودشت” با رییس اداره ورزش وجوانان

به مناسبت هفته تربیت بدنی، فرمانده انتظامی مرودشت و هیأت همراه با رییس اداره ورزش وجوانان این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، دراین دیدار سرهنگ “فرشید زینلی” عنوان داشت: نشاط وسلامت آحاد افراد جامعه به خصوص جوانان وگرایش آنان به ورزش و وجود بسترها و زمینه های لازم به منظور تحقق این امر مهم ، می تواند درکنترل وکاهش آسیب پذیری ، ناهنجاری ها وجرائم موثر باشد .

“محمد میرزایی” رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان مرودشت نیز ازهمکاری وتلاش های فرمانده وکارکنان انتظامی شهرستان با اداره ورزش وجوانان مرودشت به ویژه درجهت تامین نظم وامنیت مسابقات مختلف ورزشی قدردانی کرد .

در پایان این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اهداء لوح تقدیر به رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان، هفته تربیت بدنی را تبریک و برای وی و سایر همکارانش آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

تقویت شورای پیشگیری از جرم در دستور کار پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان “ارسنجان” در نشست با فرماندار ، رئیس دادگستری و جمعی از مسئولان شهرستان تقویت شورای پیشگیری از جرم را مهم و مورد توجه پلیس دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این جلسه سرهنگ “محمدعلی فرهادی” بیان داشت: با توجه به این که بخش عمده ای از جرایم در شهرستان نتیجه برخی از آسیب ها و حوادث اجتماعی می باشد، بنابراین شورای پیشگیری از آسیب های اجتماعی می تواند نقش مهمی در حوزه امنیت ایفا کند.

این مقام انتظامی گفت: امروزه یکی از نگرانی ها این است که برخی از آسیب ها از لحاظ تعدد گسترده شده و به صورت درون ریز در لایه های زیرین جامعه جای گرفته اند و وقتی که اینگونه آسیب ها به سطح جامعه می آیند درمانشان بسیار سخت می شود.

سرهنگ فرهادی افزود :یکی از مهمترین عوامل پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی واکنش منطقی نسبت به آنها بر اساس روشهای صحیحی است که می توان از گسترش آنها جلوگیری کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان در پایان اظهار داشت: در صورتی که اقدامات پیشگیرانه به موقع صورت گیرد، امنیت بیشتری در جامعه حکم فرما می شود و گامی موثر در پیشگیری از جرم برداشته خواهد شد.

دستگیری سارقان گردنبند قاپ در “شیراز”

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارقان گردنبند قاپ و کشف ۳۰ فقره سرقت در شیراز خبر داد .

سرهنگ “کاووس حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره گردنبند قاپی توسط راکبان یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر شیراز، رسیدگی به موضوع پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی گفت: با بررسی پرونده های تشکیل شده و اظهارات شکات مشخص شد سارقان با استفاده از موتورسیکلت در سطح شهر سوژه های خود را از بین عابرینی که گردنبند به گردن داشته انتخاب و به صورت حرفه ای از کنار آنان عبور و ترک نشین اقدام به کشیدن و سرقت گردنبند می کند.

 رییس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه با انجام اقدامات خاص پلیسی سارقان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند، افزود: سارقان در تحقیقات به ۳۰ فقره سرقت گردنبند قاپی اعتراف کردند.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این سارقان مقادیری طلاجات مسروقه کشف شد، گفت: شهروندان طلا و اشیاء با ارزش خود را در دید همگان قرار نداده و درهنگام تردد در خیابان و معابر نسبت به اطراف خود هوشیار باشند.

هشدارهای پلیس ” آباده” در خصوص پیشگیری از سرقت احشام

فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: هشدار و توصیه های پلیسی می تواند از وقوع بسیاری از سرقت ها از جمله سرقت احشام پیشگیری کند .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “سیدابوالفضل مسعودی” افزود: سرقت احشام از جمله شایع ترین موارد سرقت به شمار می رود که رعایت نکاتی ساده از سوی دامداران موجب پیشگیری از بروز آن می شود.

در انتخاب چوپان و نگهبان احشام خود نهایت دقت را داشته و از افراد مطمئن و قابل اعتماد که دارای سلامت جسمی و روحی با توانایی بالا هستند؛ استفاده کنید.

قبل از بکارگیری نگهبان احشام خود در خصوص تعیین صلاحیت وی با نیروی انتظامی هماهنگی لازم را داشته باشید.

وسایل ارتباطی و مخابراتی از جمله تلفن همراه و ثابت را در اختیار نگهبان احشام قرار داده و نحوه استفاده از تلفن همراه و چگونگی برقراری ارتباط با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ را به وی آموزش دهید.

جهت حراست و حفاظت بهتر از محل دامداری و جلوگیری از سرقت احشام از تعداد نفرات کافی به عنوان نگهبان استفاده کنید.

محل نگهداری دامها را حصارکشی و از درب های آهنی مطمئن و قفل های محکم استفاده کنید و در صورت امکان احشام را نزدیک محل زندگی خود جای دهید.

مالکین احشام به صورت مداوم از محل دامداری خود بازدید و نسبت به شمارش دام ها اقدام کنند.

از تجمع بی مورد افراد به خصوص افراد ناشناس در محل دامداری جلوگیری کنید.

در صورت امکان محل نگهداری دام را به دوربین مداربسته مجهز نمایید.

تریلر حامل احشام قاچاق توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان “فیروزآباد” گفت: با تلاش ماموران انتظامی تریلر حامل ۷۴ راس گوسفند قاچاق توقیف شد.

سرهنگ “مهدی جوکار” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت‌زنی و کنترل محورهای مواصلاتی در محور فیروزآباد- عسلویه به یک دستگاه تریلر حامل احشام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این تریلر ۷۴ راس گوسفند قاچاق بدون مجوز حمل از اداره دامپزشکی که متهم قصد انتقال به استان‌‎‌های مرزی و خروج از کشور را داشت، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با اشاره به اینکه ارزش احشام مکشوفه بنا به نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورده شده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

۶ فقره سرقت در پرونده سارق

فرمانده انتظامی شهرستان “پاسارگاد” ازدستگیری یک سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۶ فقره سرقت مزارع،اماکن خصوصی و احشام خبرداد.

سرهنگ “مصطفی توکلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مزارع و تلمبه خانه ها،اماکن خصوصی و دامداری دربرخی از نقاط شهرستان پاسارگاد، بررسی موضوع به صورت ویژه دردستورکارماموران پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی افزود: با آغازتحقیقات پلیس،سرانجام ماموران موفق شدند در این خصوص یک  سارق سابقه ‌دار را شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم اموال مسروقه شامل دریل برقی ، موتور برق، کپسول گاز، پمپ آب و سایر اقلام کشف شد.

سرهنگ توکلی با بیان اینکه سارق در تحقیقات پلیسی به ۶ فقره سرقت اقرارکرد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم تحویل مقام قضائی شد.

در “بیضا”؛ کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی

فرمانده انتظامی شهرستان بیضا از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۳۷میلیارد ریال خبر داد .

سرهنگ “محمود نجفی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه “کوشک هزار” این فرماندهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور “قلات-بیضا” به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و آن را جهت بررسی متوقف کردند.
وی افزود: در بررسی های لازم مشخص شد این خودرو حامل یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق می باشد.

 فرمانده انتظامی شهرستان بیضا با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ، ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده ۳۷ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد و مردم در صورت مشاهده با هر گونه موارد مشکوک ، موارد را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

زندان پایان کار کلاهبردار اینستاگرامی

رییس پلیس فتا استان از دستگیری فردی خبر داد که با درج آگهی فروش تلفن همراه در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.

سرهنگ “حشمت سلیمانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی شکایت چند نفر مبنی بر اینکه از طریق مشاهده ” آگهی فروش تلفن همراه زیر قیمت بازار ” در شبکه های اجتماعی مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که متهم یا متهمان در یکی از صفحات اینستاگرامی با درج آگهی تحت عنوان “فروش گوشی تلفن همراه زیر قیمت بازار” مبلغ ۵۰ میلیون ریال وجه به عنوان پیش پرداخت از تماس گیرندگان درخواست و پس از دریافت وجه دیگر جوابگوی پیام‌ها و تماس‌های تلفنی متقاضیان نبوده است.

رییس پلییس فتا استان فارس گفت: با توجه به حساسیت پرونده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که در نهایت یک متهم مورد شناسایی قرار گرفته و طی هماهنگی با دستگاه قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به اینکه در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد متهم با همین شگرد مبلغ یک میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است، گفت: متهم در اظهارات خود هدف از این کار را کسب درآمد بیان و مدعی شد که برخی از شهروندان به واسطه قیمت پایین و به دلیل طمع ورزی و از روی اعتماد نابجا، اقدام به واریز وجه به عنوان پیش پرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه کاربران هرگز فریب اینگونه آگهی‌ها را نخورند و خریدهای اینترنتی خود را از طریق سایت‌های دارای نماد اعتماد الکترونیکی یا همان “ای نماد” اقدام کنند، از شهروندان خواست: در خصوص خرید از سایت‌های خرید و فروش دقت کافی را داشته باشند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک آن را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در میان بگذارند.

دیدار فرمانده انتظامی شهرستان “فیروزآباد” با خانواده گرانقدر شهید “جهانگیر محمدی”

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد در دیدار با خانواده گرانقدر شهید “جهانگیر محمدی” تقوا و صبر خانواده معظم شهدا را ستودنی دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی فیروزآباد به همراه اعضای شورای تامین و رییس بنیاد شهید شهرستان با خانواده شهید “جهانگیر محمدی” دیدار و ضمن دلجویی از خانواده این شهید گرانقدر یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

سرهنگ “مهدی جوکار” گفت: شهیدان نماد صبر و استقامت و سرمایه های همیشه ماندگار و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ادامه راه و هدف شهدا و رسیدن به آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر وظیفه ای مهم می باشد.

گفتنی است شهید محمدی از شهدای ناجا بوده که سال ۱۳۷۲ در درگیری با قاچاقچیان مسلح به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در “زرین دشت”

فرمانده انتظامی “زرین‌دشت” از کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حمیدرضا صالحی فرد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری “۱۲ دبیران” هنگام گشت زنی نامحسوس و هدفمند در حوزه استحفاظی به دو دستگاه موتورسیکلت مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد موتورسیکلت های توقیفی مسروقه می باشند، گفت: در این خصوص ۲ سارق دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

تجلیل از قهرمان سه دوره بازی های پارا‌المپیک

فرمانده انتظامی شهرستان “خرامه” در دیدار با جانباز و قهرمان سه دوره بازی های پاراالمپیک گفت: قهرمانان ورزشی افتخار مردم و نماد ایران مقتدر و سربلند هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ ” زمان الله کریمی” و هیأت همراه ضمن حضور در منزل “محمد رضا میرزایی جابری” جانباز پر افتخار کشور و قهرمان سه دوره بازیهای پارا المپیک ۲۰۰۰، ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸ ، اظهار داشت: مهم ترین اصل در ورزش حفظ سلامت جسم و تقویت اراده برای تصمیم گیری های اثرگزار در زندگی فردی و اجتماعی  است.

وی افزود: عمر قهرمانی‌ها بسیار محدود است اما آنچه از این عمر کوتاه باقی می‌ماند حفظ روحیه جوانمردی، گذشت، تلاش و پشتکار است که می‌تواند ورزشکاران را در اذهان و دل ها جاودانه سازد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه با اهدا لوح تقدیر، از تلاش های‌ پهلوانانه و قهرمانانه جانباز “محمد رضا میرزایی جابری” که موفق به کسب سه عنوان قهرمانی و مدال طلای رقابت‌های پارا المپیک شده و برای ایران اسلامی و هموطنان افتخار کسب کرده است، تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

گفتنی است این قهرمان و جانباز اهل شهرستان خرامه از ورزشکاران مومن، متعهد و انقلابی است که در رشته دوومیدانی و پرتاب نیزه فعالیت  دارد.

اعتراف سارقان به ۱۹ فقره سرقت در “جهرم”

فرمانده انتظامی جهرم از دستگیری اعضای باند سارقان ساختمان‌های نیمه کاره با ۱۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ” خسرو رزمجویی ” در گفت ‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان جهرم، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های تخصصی ، افزایش و هدفمند سازی گشت های انتظامی، ماموران کلانتری “۱۱جمهوری” ۲ سارق را هنگام سرقت از یک ساختمان نیمه کاره دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

سرهنگ رزمجویی با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده در تحقیقات به ۱۹ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره اعتراف کردند، گفت: دراین خصوص ۳ نفر از همدستان این افراد سارق نیز شناسایی و دستگیرشدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه پلیس اجازه وقوع کوچکترین ناامنی را به مخلان نظم و امنیت نخواهد داد، از شهروندان خواست: به نکات حفاظت فیزیکی اماکن خود توجه ویژه داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

لوازم خانگی قاچاق در”اقلید” کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید ازکشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “مراد صارمی”درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان اقلید هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه پراید مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۲۹ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید گفت: کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

دستگیری شکارچی غیرمجاز پرندگان در “جهرم”

فرمانده انتظامی جهرم از شناسایی و دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز پرندگان و کشف ۳۰ قطعه پرنده کبک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “خسرو رزمجویی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلس،اظهار داشت:به دنبال دریافت گزارش هایی مبنی بر حضور ۳ شکارچی غیرمجاز در حوالی یکی از روستاهای شهرستان جهرم، مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به موقع مأموران انتظامی، هر ۳ شکارچی غیر مجاز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۳۶ قطعه کبک کوهی شکار شده به همراه ۳ قبضه اسلحه شکاری کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم تصریح کرد: هر ۳ متهم با تشکیل پرونده و هماهنگی با اداره محیط زیست شهرستان، تحویل مقام قضائی شدند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=25795

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.