• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

شعبه بانک شهر در شهر صدرا ایجاد می شود

  • کد خبر : 25789
  • 29 مهر 1400 - 19:29
شعبه بانک شهر در شهر صدرا ایجاد می شود
جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی با مسئولین بانک شهر برای ایجاد شعبه بانک شهر و باجه شهرنت در فاز 2 شهر صدرا برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری صدرا:  شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر صدرا با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی و مهندس انصاری معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری صدرا و مهندس حیدری رئیس سرپرستی منطقه ۴ بانک شهر و مهندس بیژن زاده معاونت سرپرستی برگزار گردید.

مهندس خداکرم فیروزمند رئیس شورای اسلامی ضمن اشاره به کمبود شعبات بانکی در شهر بیان داشت: با توجه به افق جمعیتی شهر و نیاز ضروری شهروندان محترم به خدمات نوین بانکداری، در راستای خدمت رسانی به مردم فهیم شهر صدرا ایجاد شعبات مختلف در شهر را یکی از ضروریات اقتصادی شهر دانست و افزود : مجموعه شهرداری و شورای اسلامی در صدد هموار کردن این موضوع مهم و همکاری همه جانبه جهت ایجاد شعب بانکها و موسسات مالی در شهر صدرا می باشد .

در این جلسه تبدیل باجه بانک شهر در بولوار پاسداران به شعبه مورد بررسی قرار گرفت. همچنین در خصوص راه اندازی شهرنت بانک شهر در فاز ۲ شهر صدرا و نصب دستگاههای عابر بانک در سطح شهر گفتگو و تبادل نظر شد. رئیس شورای شهر اظهار داشت: توزیع امکانات شهری باید به صورت عادلانه صورت گیرد که این امر علاه بر افزایش رفاه و رضایت شهروندان، موجب کاهش تردد و ترافیک و سفرهای غیرضروری به شیراز نیز می شود.

 همچنین در این جلسه اعضای شورای شهر طرحی را در خصوص اعطای تسهیلات به کارگران فضای سبز و پاکبانان شهرداری صدرا ارائه دادند تا پس از طی مراحل قانونی از مزایای تسهیلات وام بانک شهر بهره مند شوند. 

فیروزمند گفت: بانک شهر تاکنون اقدامات تاثیرگذاری در راستای کاهش مشکلات و معضلات شهرها انجام داده است و تاثیرگذاری خود را در اجرای پروژه های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی در شهرهای مختلف به همگان اثبات نموده است امیدواریم در سال جاری همکاری ها میان شهرداری صدرا و این بانک خصوصا در پروژه های عمرانی هرچه بهتر ادامه یابد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=25789

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.