• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
7

پیام تبریک مدیران شهری لار به مناسبت بزرگداشت روز معلم

  • کد خبر : 2578
  • 11 اردیبهشت 1399 - 21:14
پیام تبریک مدیران شهری لار به مناسبت بزرگداشت روز معلم
محمد رضا قنبرنژاد شهردار لار و سید عبدالمهدی میرپور رییس شورای اسلامی شهر در پیام مشترکی، دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری و بزرگداشت روز معلم را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، در این پیام آمده است:

روز معلم بزرگداشت مردان و زنانی است که وجود نازنین‌شان به مانند شمعی در تبیین و گسترش تعالیم الهی و علمی و پرورش آدمی برای فهم عشق، ایمان و زیبایی فروزان است و می‌سوزد تا جهان پیرامون خود را به نور آگاهی و امید روشن نگاه دارد.

جایگاه بی‌بدیل معلم که در عظمت، به مقام پیامبران می‌ماند بی‌شک به دریایی می‌ماند که هر کس به اندازه وسعش از آن بهره می‌گیرد، و چه فرهیختگان متعهد و متخصصان دلسوز که در دامان آنان پرورش یافته و در مسیر خدمت به انسانیت گام برداشته‌اند.

فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیبا‌ترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

اکنون که در آستانه فرا رسیدن سالروز مقام والای این متعدان دلسوز قرار داریم به پاس تقدیر از مقام شامخ همه اساتید و معلمان ارجمند که همواره فاتح دلهای پاک و هدایت بخش فطرت الهی هستند زیباترین ترانه هستی به نام حضرت دوست نثارشان می کنیم و این روز فرخنده را شادباش می گوییم.

محمد رضا قنبرنژاد – شهردار لار

سید عبدالمهدی میرپور – رییس شورای اسلامی شهر لار

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2578

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.