• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
0
​معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز خبر داد:

ساخت بزرگراه جدید در شمال غرب شیراز

  • کد خبر : 25096
  • 02 مهر 1400 - 17:53
ساخت بزرگراه جدید در شمال غرب شیراز
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: با توجه به ساخت آزادراه شیراز- اصفهان، همکاری مثبت متولیان امر در ساماندهی ترافیک ورودی و خروجی شهر در محدوده شهرک های گویم و دوکوهک می تواند نقش سازنده ای در حل مشکلات عبور و مرور در منطقه شمال غربی شیراز داشته باشد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس اسماعیل صالحی در بازدید از پروژه بزرگراه در دست ساخت شمال غرب در جنوب شهرک حافظ با تشریح مشخصات این پروژه اظهار داشت: این محور کلیدی در فاز اول به طول ۴ و نیم کیلومتر و عرض ۵۵ متر حدفاصل بزرگراه حسینی الهاشمی و پل آفرینش ساخته می شود و شامل ۲ تقاطع غیرهمسطح است.

وی با اشاره به تلاش های شهرداری شیراز برای بهره برداری کامل از این محور و اتصال به آزادراه شیراز-اصفهان افزود: عملیات احداث این بزرگراه برای اتصال به قطعه هشت آزادراه در صورتیکه متولیان امر در آزادسازی اراضی همکاری کنند، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون شهردار شیراز با بیان اینکه ساخت این فاز از بزرگراه منطبق بر طرح تفصیلی شهری شیراز است خاطرنشان کرد: دستگاه های دخیل در ادامه ساخت این محور و اتصال به آزادراه همکاری داشته باشند.

صالحی با تاکید بر اینکه جبهه های مختلف راه سازی و پل سازی باید بی وقفه فعال شود، گفت: مشاور و مدیران پروژه هماهنگی با دستگاه های خدمات رسان و شورای ترافیک برای جابجایی تاسیسات و جابجایی ترافیک را بلافاصله انجام و گزارش دهند.

وی با اشاره به در نظر گرفتن رژیم مالی مؤثر با توجه به قرارداد پیمانکار و بررسی لحظه ای پیشرفت پروژه تصریح کرد: نگاه ویژه ای برای ساخت این بزرگراه در مجموعه ی مدیریت شهری وجود دارد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=25096

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.