• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
8
شهردار منطقه پنج شیراز:

سرمایه گذاران از فرصت ایجاد شده در منطقه پنج بهره ببرند

  • کد خبر : 25029
  • 12 مهر 1400 - 16:19
سرمایه گذاران از فرصت ایجاد شده در منطقه پنج بهره ببرند
شهردار منطقه پنج شیراز در جلسه هم اندیشی با انبوه سازان گفت: ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی در منطقه مغفول مانده که سرمایه گذاران می توانند از فرصت های ایجاد شده در منطقه بهره ببرند.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، رضا مسعودی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های سرمایه گذاری فراهم شده در سطح منطقه اظهار کرد: در سطح منطقه پنج دو قسمت سرمایه گذاری نهفته در منطقه بافت فرسوده کوشک میدان و منطقه سپاه وجود دارد که تاکنون از چشم سرمایه گذاران مغفول مانده که می توانیم با سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی و همکاری شهرداری شاهد توسعه و رشد سریع در این مناطق باشیم.
 شهردار منطقه پنج با اشاره به املاک متعلق به شهرداری در سطح منطقه گفت: می توانیم با مشارکت انبوه سازان پروژه های بزرگی را برای این املاک تعریف نماییم.
رضا مسعودی با بیان اینکه سازندگان می توانند با تجمیع ساختمان های ریز دانه از امتیازات تشویقی بهره مند شوند، عنوان نمود: با مشارکت و سرمایه گذاری انبوه سازان می توانیم چهره بافت فرسوده منطقه را متحول کنیم که در این راستا شهرداری منطقه همواره حامی شما خواهد بود.
 شهردار منطقه پنج شیراز با بیان اینکه نگاه ما در منطقه بیشتر به سمت ارتفاع سازی خواهد بود، گفت: در بسیاری از پهنه های منطقه مجوز ارتفاع سازی اعطا می شود که فرصت خوبی برای سازنندگان به شمار می رود.
این مقام مسئول  با بیان اینکه اطلاع رسانی در این حوزه می تواند موجب جذب بیشتر سرمایه گذاران در این مناطق شود، افزود: در منطقه سپاه در شمال و جنوب و منشعبات آن راه های دسترسی خوبی ایجاد گردیده که ظرفیت های این منطقه برای سرمایه گذاری را افزایش داده و با توجه به طرح های تشویقی در آینده ای نزدیک شاهد ساخت و ساز های بزرگی توسط انبوه سازان در این منطقه خواهیم بود.
شهردار منطقه پنج شیراز با بیان اینکه در سطح منطقه زمین ها و فضاهای بکری برای شهرک سازی و اجرای پروژه های بزرگ فراهم است، اظهار کرد: شهرداری منطقه پنج شیراز در راستای توسعه و ایجاد آبادانی بیشتر، آماده همکاری بیشتر و موثر با سرمایه گذران در این زمینه است.
مهندس مسعودی با اشاره به وجود قیمت مناسب زمین در این منطقه نسبت به دیگر مناطق شهر گفت: در این راستا از سرمایه گذاران درخواست می شود تا ضمن اتمام سریع پروژه های در حال اجرا نسبت به اجرای پروژه های جدید اقدام نمایند.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی و پیمانکاران دو بال مدیریت در جهت توسعه منطقه هستند، افزود: سرمایه گذاران با تامین مالی و پیمانکاران با اجرای پروژه های با کیفیت، توسعه منطقه را رقم می زنند بنابراین شهرداری منطقه با قدرت از آنان حمایت خواهد کرد.
شهردار منطقه پنج شیراز با اشاره به قرار گرفتن شهر شیراز بر روی گسل سبزه پوشان و خطر زلزله در این شهر گفت: باید جایگزین نمودن ساختمان های جدید و مرتفع خطر تخریب و خسارت های احتمالی را کاهش دهیم.
در ادامه این جلسه شرکت کنندگان مشکلات موجود و نقطه نظرات خود را در راستای سرمایه گذاری ارائه دادند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=25029

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.