• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
6

پیام تبریک رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

  • کد خبر : 24391
  • 29 شهریور 1400 - 12:20
پیام تبریک رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
محمد جامعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس در پیامی فرارسیدن سال تحصیلی 1401- 1400 و هفته دفاع مقدس را به کلیه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش سحاب پرس، محمد جامعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس در پیامی فرارسیدن سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ و هفته دفاع مقدس را به کلیه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه مهر، ماه بازگشایی مهربانی‌ها و همزبانی‌ها- پیشانی گشاده و پرآب و رنگ- لبالب از آگاهی و اشتیاق و امید و آرامش، از فراگیرترین دامنه‌های دانش و دانایی،

فرا می‌رسد؛ که الهی، برکات و بالندگی‌ها و برخورداری‌های آن، بر جان و جهان من و شما، هماره فزون باد!

قرین بودن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس که خود دانشگاهی انسان ساز و ادامه مکتب عاشورا است را به فال نیک گرفته و ضمن تجدید میثاق با آرمانهای مقدس شهدا برای همه فعالان عرصه آموزش و تربیت فرزندان این مرز و بوم، خصوصاً به کلیه اعضای محترم هیئت علمی  ، کارکنان عزیز دانشگاهی و دانشجویان گرامی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس  آرزوی توفیق و سعادتمندی دارم.

همچون گذشته مدیریت دانشگاه تمام توان خود را در جهت ایجاد فضایی دلنشین و صمیمی برای ایفای نقش دانشگاهیان اعم از استادان، کارکنان و دانشجویان به کار بسته است. این نشاط، پویایی، همراهی و همدلی ایجاد شده بین دانشگاهیان را ارج می نهیم و تمام همت خویش را به کار خواهیم بست تا در سال تحصیلی جدید نسبت به سال گذشته، پیشرفت و تعالی دانشگاه فنی و حرفه ای  در همه ابعاد پر شتاب تر شود.

اگرچه امسال نیز دانشگاه از حضور و دیدار دانشجویان عزیز به خاطر تداوم همه گیری بیماری ویروسی محروم است، ولی تمام امیدمان این است که در اسرع وقت با تکمیل واکسیناسیون دانشجویان و مجوز ستاد ملی کرونا پذیرای دانشجویان عزیز و آموزش حضوری باشیم.

در پایان، ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی اعضای خانواده بزرگ این دانشگاه ، مجددا آغاز سال تحصیلی جدید را به کلیه اعضای محترم هیئت علمی  ، کارکنان عزیز دانشگاهی و دانشجویان گرامی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس  تبریک گفته و توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

  محمد جامعی

شهریور ماه  1400

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24391

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.