• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
10

ممانعت از ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در ۳۹ روستای شهرستان شیراز

  • کد خبر : 24231
  • 22 شهریور 1400 - 21:36
ممانعت از ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در ۳۹ روستای شهرستان شیراز
فرماندار شهرستان شیراز گفت: اجرای طرح‌های هادی و ممانعت از ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در 39 روستای شهرستان شیراز مهم‌ترین رویکرد و استراتژی فرمانداری شیراز است.

به گزارش سحاب پرس، محمدرضا امیری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق گرد خون که با حضور بسیج رسانه و مسئولان راه و شهرسازی و نیز نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در روستای گرد خون اقدام ارزشمندی در حوزه کالبدی شامل ۳۸ هزار مترمربع با همکاری بنیاد مسکن و بسیج سپاه پاسداران و نیز دهیاری زیرسازی و جمع‌آوری آب‌های سطحی، لبه گذاری جدول انجام‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای زیرسازی و آسفالت بیش از ۲۰ هزار مترمربع، ۲۰ هزار مترمربع دیگر در دستور کار قرارگرفته است که با اجرای این طرح به‌ویژه در منطقه جنوبی بلوار اصلی روستای گرد خون هیچ‌گونه منطقه خاکی وجود ندارد.

فرماندار شیراز تصریح کرد: زیرسازی و آسفالت بیش از ۶ هزار مترمربع از سوی بنیاد مسکن در کوچه‌های نسیم یک تا هفت ضلع شمالی بلوار گرد‌خون بااعتباری افزون بر یک میلیارد تومان، شبکه شهری روستا بااعتبار ۲.۵ میلیارد تومان از سوی شرکت آب و فاضلاب در سال گذشته عملیاتی و ا جزایی شده است.

امیری بیان داشت: تکمیل احداث خانه بهداشت با ۳۵ در صد پیشرفت فیزیکی با کمک شبکه بهداشت و درمان، احداث زمین، سالن ورزشی با مشارکت سازمان ورزش و جوانان و نیز سپاه فجر شاهد تغییر و تحول زیرساختی تا پایان سال جاری در منطقه گرد خون هستیم.

بسیج رسانه پیگیر مطالبات مردمی است

مسئول بسیج رسانه در ادامه این بازدید افزود: بر اساس سنوات گذشته روستاهای گردخون، کفترک، کرونی و نیز روستا‌هایی که در حوزه بخش مرکزی شیراز مشکلات زیادی به‌ویژه در بخش عمرانی هستند.

هادی رضایی با اشاره به اینکه صدای رسانه در پیگیری مطالبات مردم تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: بعد از پیگیری مطالبات به‌حق مردم در ساخت‌وسازهای جاده‌ای، آسفالت معابر فعالیت‌های خوبی از سوی مسئولان، به همت قرارگاه شهید اسکندری و ناحیه احمد بن موسی (ع) انجام‌شده است.

وی تصریح کرد: با مشارکت و همیاری فرماندار، بخشداری مرکزی شیراز، مسئول قرارگاه شهید اسکندری در بازدید میدانی از مناطق محروم و کم برخوردار گام‌های مؤثری در زیرساخت‌های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی برداشته شود.

احداث و راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغال در ۳۲ محله هدف

مدیریت محرومیت‌زدایی قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) سپاه فجردر ادامه بازدید اظهارداشت: اجرای کارگاه‌های عمرانی با رویکرد خانگی در ۳۲ محله حاشیه شهر شیراز ازجمله اهداف این قرارگاه است.

حسینعلی غلباش خاطرنشان کرد: بیش از ۶۳ کارگاه اشتغال با اشتغال‌زایی مستقیم ۴۳۰ نفر در محلات حاشیه‌نشین و کم برخوردار به‌ویژه در محله گردخون مشغول فعالیت‌های تولیدی هستند. وی تصریح کرد: فعال کردن کارگاه‌های خانگی در قالب هر خانه یک کارگاه اشتغال برای توانمندی سازی مردم در قالب کاهش آسیب‌های اجتماعی از دیگر رویکرد قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24231

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.