• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

درخشش دانش آموزان و فرهنگیان فارس در اولین جشنواره کشوری کوچ + اعلام اسامی

  • کد خبر : 24193
  • 22 شهریور 1400 - 17:07
درخشش دانش آموزان و فرهنگیان فارس در اولین جشنواره کشوری کوچ + اعلام اسامی
معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش فارس ازاعلام نتایج وکسب مقام برتر دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا دانش آموزان فارس در اولین جشنواره کشوری کنترل وزن وچاقی دانش آموزان (کوچ) خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، احمدعلی قهرمانی گفت: ایجاد تنوع در فرصت های تربیتی برای پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان و همینطور طراحی و تدوین برنامه تعلیم و تربیت انعطاف پذیر و متناسب با ویژگی های شخصیتی و محیطی دانش آموزان جهت شکوفایی استعداد های خاص و افزایش کارآمدی دانش آموزان امری ضروری می باشد .
معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش فارس گفت: هرچند علم، توسعه و پیشرفت نیاز اولیه بشر امروزی است ولی باید دانست که علم به خودی خود، ضامن حل مسائل و مشکلات آینده‌ای که ما با آن‌ها مواجه خواهیم شد نیست،
قهرمانی گفت: اولین دوره جشنواره کشوری کنترل وزن و چاقی دانش آموزان (کوچ) به میزبانی استان سمنان در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ در محورهای فعالیت بدنی با هدف کنترل وزن، عوارض و پیامدهای چاقی، سبک زندگی فعال و سالم، تغذیه سالم و هدفمند، پیشگیری از چاقی و مدیریت وزن ویژه دانش آموزان، والدین و همکاران فرهنگی برگزار شد.
وی با بیان اینکه فیلم داستانی، عکس، پویا نمایی، نقاشی، دلنوشته(تجربه گردانی)، ایده پردازی و خلاقیت، کاریکاتور، نرم افزار و پوستر آموزشی از محور های این جشنواره بود، افزود: در این جشنواره تعداد ۶۲۵ اثر از سوی جامعه هدف به دبیرخانه استان ارسل شد و پس از بررسی و داوری آثار ۱۸۲ اثر به دبیرخانه کشوری (استان سمنان) ارسال گردید و نتایج و نفرات برتر بخش های مختلف در سه بخش دانش آموزان، همکاران فرهنگی و والدین اعلام گردید.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در این جشنواره دانش آموز آیدا راسخ از آموزشگاه پژمان ناحیه ۲ شیراز در بخش نرم افزار، ثمین عالم گیر از آموزشگاه هنر و اندیشه ناحیه ۱ شیراز در بخش پویا نمایی و آیدا صادق زاده مقام از آموزشگاه فرازنگان ناحیه ۲ شیراز حایز مقام برتر کشوری شدند.
قهرمانی افزود: دانش آموزان آمنه مروت از آموزشگاه امام علی (ع) ناحیه ۱ شیراز در بخش ایده پردازی، رادمهرچهره گشا از آموزشگاه یاسین ناحیه ۱ شیراز در بخش فیلم کوتاه داستانی و علی مرشدی از آموزشگاه شهید صالحی ناحیه ۱ شیراز در بخش طراحی پوستر حایز مقام برتر کشوری شدند.
وی ادامه داد: در بخش فرهنگیان نیز سمانه قائدیان و ساره رضایی در بخش فیلم داستانی کوتاه و نوشین طیبی در بخش طراحی پوستر از ناحیه ۱ شیراز، فاطمه کاوه از آموزشگاه شهدای غواص فسا در بخش فیلم داستانی و فرزانه کریمی از آموزشگاه فرزانگان فسا در بخش ایده پردازی حایز مقام برتر کشوری شدند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در بخش والدین نیز شهرام لطفی از ناحیه ۱ شیراز در رشته ایده پردازی و فاطمه ایزدی از پاسارگاد در رشته تجربه گردانی حایز مقام کشوری شدند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24193

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.