• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9
حجت الاسلام کرم عباسی در بازخورد از گردهمایی دبیران ستادهای استانی:

پیشرفت ستادها و احیاءفریضتین مبنی بر نشست های تخصصی و ارتباط با کارگروه ها است

  • کد خبر : 24139
  • 21 شهریور 1400 - 19:20
پیشرفت ستادها و احیاءفریضتین مبنی بر نشست های تخصصی و ارتباط با کارگروه ها است
دبیر ستاد استان گفت:دبیران ستادهای استانی به صورت منطقه‌ای تقسیم بندی و در کارگروه‌های تخصصی با مسئولان ذی ربط نشست مشترکی برقرار کردند و صحبت های دو طرفه‌ای، جهت برطرف شدن نواقص خصوصاً خلاءهای قانون حمایت از آمران به معروف شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس گردهمایی دبیران ستاد‏‏های امر به معروف و نهی از منکر سراسر کشور که در تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۰برگزار شد دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بازخورد خود را از این اجلاسیه اعلام کرد:

حجت الاسلام کرم عباسی گفت: در ابتدا حضرت آیت الله صدیقی در رابطه با همیت امر به معروف و نهی ازمنکر و جایگاه ویژه ی آن در حکومت اسلامی  سخنرانی کردند. سپس صحبت‏‏ های زیرساختی دبیر کشور، دکتر گلپایگانی نسبت به عملکرد ستادهای استان‌ها و شهرستان‌ها و همچنین نقاط ضعف و قوت آنها ایراد گردید.

او ادامه داد: دبیران ستادهای استانی به صورت منطقه‌ای تقسیم بندی و در کارگروه‌های تخصصی با مسئولان ذی ربط نشست مشترکی برقرار کردند و صحبت های دو طرفه‌ای، جهت برطرف شدن نواقص خصوصاً چارت تشکیلاتی، برطرف کردن خلاءهای قانون حمایت از آمران به معروف، اختصاص امکانات گسترده تر به ستادهای استانی و شهرستانی، صحبت در رابطه با مقوله‏ی عفاف و حجاب و تبیین این مسئله برای آحاد مردم جامعه، برگزاری دوره های مختلف آموزش ملیِ گروه های جهادی(احیاگران امر به معروف و نهی از منکر) و مطالب متعددی بحث و بررسی شد.

دبیر ستاد استان فارس در بازخورد از این همایش عنوان کرد: تخصصی بحث کردن در این همایش‌ها و ارتباط دبیران با یکدیگر و با کارگروه‌های مختلف می تواند موجب پیشرفت ستاد‏های استانی و شهرستانی و احیاء فریضتین باشد.

 در پایان حجت الاسلام کرم عباسی ضمن ابراز رضایت از این همایش افزود: در اینجا جا دارد که از رئیس ستاد کشور، حضرت آیت الله صدیقی و همچنین دبیر محترم ستاد کشور، دکتر هاشمی گلپایگانی و تمام دست‌اندرکاران و مجریان این برنامه پربار تقدیر و تشکر کنیم.امیدواریم که با عملی شدن وعده های مسئولین مربوطه و ستاد مرکز، این فریضه‏ ی عظیم رونق و جانی دوباره بگیرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24139

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.