• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
9
عضو شورای شهر شیراز؛

بسته‌های تشویقی برای سرمایه‌گذاران تهیه می‌شود/ پروژه‌های پارک دراک ساماندهی می‌شوند

  • کد خبر : 23791
  • 14 شهریور 1400 - 18:03
بسته‌های تشویقی برای سرمایه‌گذاران تهیه می‌شود/ پروژه‌های پارک دراک ساماندهی می‌شوند
محمدتقی تذروی از برگزاری جلسه کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر شیراز با دو موضوع رفع مسائل و مشکلات پروژه‌های مسکوت مانده اوراق مشارکت و پارک دراک خبر داد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، پنجمین جلسه کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر شیراز با حضور رئیس و اعضای کمیسیون با دو دستورکار برگزار شد.
رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر شیراز با اشاره به ارائه گزارش پروژه‌های اوراق مشارکت شهرداری شیراز گفت: به منظور تشویق و ترغیب هرچه بیشتر سرمایه گذاران برای حضور در شیراز ضرورت تهیه بسته‌های تشویقی و با انعطاف بالا ملموس است.
محمدتقی تذروی پیرامون رفع مسائل و مشکلات پروژه‌های مسکوت مانده اوراق مشارکت عنوان کرد: کارگروهی متشکل از همه معاونت‌ها و سازمان‌های مرتبط با پروژه‌های اوراق مشارکت تشکیل خواهد شد و ظرف مدت ۲ هفته مدلی برای رفع مسائل و مشکلات پروژه‌های مسکوت مانده اوراق مشارکت تهیه ارائه خواهد گردید.
به گفته وی مدل ارائه شده پس از طرح در کمیسیون و صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز، جهت پیگیری و اقدام به شهرداری شیراز ارسال خواهد شد.
عضو شورای شهر شیراز با اشاره به پروژه‌های سرمایه‌گذاری پارک ۵۸۰ هکتاری دراک اذعان داشت: طرح جامع پارک دراک باید تعیین تکلیف شده، مشکلات زیرساختی پروژه حل گردیده و پیوست های موردنیاز از جمله فرهنگی، زیست محیطی، ترافیکی، اقتصادی و تامین انرژی آن تهیه گردد.
به گفته وی برای بررسی هرچه بیشتر و بهتر پروژه‌های سرمایه‌گذاری پارک ۵۸۰ هکتاری دراک، بازدیدی با حضور اعضای کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر شیراز از این پارک صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=23791

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.