• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز؛

تشکیل کمیته بانوان و خانواده شورای شهر شیراز

  • کد خبر : 23756
  • 14 شهریور 1400 - 17:50
تشکیل کمیته بانوان و خانواده شورای شهر شیراز
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز از تشکیل کمیته بانوان و خانواده شورای شهر شیراز خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، علی اکبر سلطانی با اشاره به برگزاری منظم جلسات کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز، درخصوص آخرین مباحث مطرح شده گفت: به منظور تشکیل کمیته و کارگروه های تخصصی ، پیرامون تشکیل کمیته بانوان و خانواده بحث و گفتگو شد.

وی با بیان اینکه نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می دهند و نقش پررنگ بانوان در مشارکت های مردمی تصریح کرد: کمیته تخصصی بانوان و خانواده ذیل کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز تشکیل خواهد شد.
به گفته سخنگوی شورای شهر شیراز مسئولیت کمیته بانوان و خانواده بر عهده سرکارخانم افسانه خواست خدایی خواهد بود.
وی در راستای حمایت از فعالیت های فرهنگی در شهر شیراز اظهار داشت: همکاری لازم در برنامه فصل شیدایی بسیج هنرمندان استان فارس و کنگره جهانی ادبی و هنری محمد (ص) پیامبر رحمت صورت خواهد گرفت.
سلطانی داشتن یک موزه فاخر را برای کلانشهر شیراز ضروری دانست و به منظور کمک شهرداری برای رسیدن به این مهم عنوان کرد: طبق درخواست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس به شهرداری شیراز اجازه داده شد که در طرح توسعه و تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس مساعدت نماید.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز در ادامه به موضوع باغات خانواده پرداخت و گفت: با عنایت به وضعیت حاکم بر جامعه ناشی از بیماری کرونا و عدم استفاده از باغات خانواده، موضوع ساماندهی و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گفته سخنگوی شورای شهر شیراز مدیریت کلیه باغات خانواده در اختیار سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قرار خواهد گرفت و طراحی یک اپلیکیشن با پیش بینی کلیه قابلیت های بازدید مجازی، انتخاب، رزرو و پرداخت هزینه سکوهای مستقر در باغات برای استفاده شهروندان در اسرع وقت انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=23756

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.