• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
5

ذخیره سازی بیش از ۲۵۰۰۰ تن کود شیمیائی جهت کشت پائیزه استان فارس

  • کد خبر : 23753
  • 11 شهریور 1400 - 5:40
ذخیره سازی بیش از ۲۵۰۰۰ تن کود شیمیائی جهت کشت پائیزه استان فارس
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس گفت: انواع کودهای شیمیائی مورد نیاز کشت پائیزه استان در انبارهای سازمانی این شرکت ذخیره سازی شده است.

به گزارش سحاب پرس، حمید ابراهیمی زاده با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۵۰۰۰ تن انواع کودهای شیمیائی مورد نیاز کشت پائیزه استان در انبارهای سازمانی این شرکت ذخیره سازی گردیده، افزود : به منظور پوشش نیاز کشاورزان و بهره برداران عزیز استان به کودهای شیمیائی در آستانه کشت پائیزه ، هیچ مشکلی در تأمین نهاده مذکور وجود ندارد و کودهای شیمیائی پایه به میزان کافی با ارزش ریالی بالغ بر ۱۳۰۰ میلیارد ریال در انبارهای سازمانی ذخیره شده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس تصریح کرد:کودهای تأمین شده نیز در حال حاضر بین شهرستانهای استان در حال توزیع است و به لحاظ کمی با افزایش قابل ملاحظه‌ای نسبت به مدت مشابه سالهای گذشته روبرو بوده است.

وی یادآور شد: در سال جاری تا این تاریخ بیش از ۹۰ هزارتن انواع کودهای شیمیائی در استان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۲۶ درصد و نسبت به سال قبل تر بیش از ۶۷ درصد رشد داشته است و ان شاءا… روند افزایشی مذکور ادامه خواهد داشت.  

ابراهیمی زاده در خاتمه گفت: با توجه به مهیا بودن شرایط  برای توزیع کودهای شیمیائی ، از کارگزاران توزیع در سراسر استان می خواهیم از هم اکنون نسبت به خرید سهمیه تخصیصی خود اقدام نمایند تا در اولین فرصت ممکن در اختیار ایشان برای توزیع بین کشاورزان تحت پوشش قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=23753

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.