• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
8

انهدام باند متقلب کالای قاچاق در منزل مسکونی درشیراز

  • کد خبر : 23471
  • 19 مرداد 1400 - 14:02
انهدام باند متقلب کالای قاچاق در منزل مسکونی درشیراز
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از انهدام باند متقلب در منزل مسکونی شیراز خبر داد.

مهدی حسنی با اشاره به همکاری یگان امداد آگاهی شیراز با سازمان صمت این استان گفت : به دنبال گشت مشترک با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان یگان امداد آگاهی شیراز و سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) از یک باب منزل مسکونی واقع در شیراز بازرسی به عمل آمد و طی این عملیات، تقلب و قاچاق کالاهای اساسی در این منزل کشف و ضبط شد.
حسنی افزود : بر اساس گزارشات واصله و بررسی های انجام شده و دریافت حکم قضایی و ورود به واحد مورد نظر مشاهده گردید که متخلفان در این منزل روغن های خوراکی ۲۰ لیتری را در ظرف های۷۰۰ سی سی و یک لیتری بسته بندی می کردند و تحت عنوان روغن زیتون در بازار عرضه نمایند.
همچنین در بازرسی انجام شده مشاهده گردید چای خارجی را در بسته بندی های جدید تغییر و با لیبل و برندهای دیگر در بازار عرضه می کنند.
همچنین وی به کشف برخی از کالاهای تقلبی و قاچاق با برندهای خارجی یا جدید این متخلفان، اشاره و عنوان کرد : در بازرسی انجام شده انواع کالاها مانند روغن زیتون، چای خارجی، آب آناناس، آب پرتقال، زیتون، مسواک، آدامس فایو و غیره را که به صورت غیر مجاز و قاچاق بودند کشف و ضبط گردید که مراتب در حال برررسی و تکمیل پرونده جهت ارجاع به مقام محترم قضایی می باشد.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت فارس در پایان با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی و حفاظت از جان مردم بیان کرد : کالاهای تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف، سلامت و امنیت جانی افراد، به خصوص کودکان و سالمندان را به خطر می اندازد ، بنابراین ضروری است که فروشندگان و متقاضیان به این موارد اهمیت بیشتری دهند و در خرید کالا نیز مشخصات سلامت بر روی کالا و قانونی بودن آن را پیگیری و خرید نمایند و از هرگونه خرید کالاهایی که فاقد لیبل و مشخصات تولیدی و بهداشتی و … به بهانه پایین بودن قیمت آن خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=23471

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.