• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز:

معیار اجرای پروژه‌ها در شورای پنجم اثرگذاری بوده است، نه بزرگی ظاهری

  • کد خبر : 21686
  • 23 تیر 1400 - 6:39
معیار اجرای پروژه‌ها در شورای پنجم اثرگذاری بوده است، نه بزرگی ظاهری
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اظهارات نادرست برخی در خصوص عدم اجرای پروژه‌های بزرگ در شورای پنجم، گفت: باید از این گروه پرسید مقیاس آنها برای بزرگی پروژه‌‌ها چیست و چه کسی این مقیاس را تعیین می‌کند؟

به گزارش سحاب پرس به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و پاسخگویی شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر “نواب قائدی” در تقدیر اعضای شورای پنجم از یاوران شورای مناطق یازده‌گانه شیراز، اظهار داشت: کارکرد پروژه‌ها متفاوت است، زمانی پروژه‌ای در مقیاس یک پارک محله‌ای چند هزار متری کارکردی اثرگذارتر از یک پارک چند هکتاری دارد.
او ادامه داد: خوشبختانه در این دوره یاوران شورای محلات در جریان تمامی پروژه‌های در حال اجرا در محلات بودند.
وی با اشاره به وجود تحریم‌ها که در مدیریت شهری و اجرای پروژه‌ها در کشور مشکل ایجاد کرد، بیان داشت: با نیت خیر شهروندان شیرازی در این شرایط توانستیم در کنار تامین هزینه‌های جاری شهرداری از پس
اجرای پروژه‌ها برآئیم.
او با تاکید بر اجرای پروژه‌های قابل توجه در شیراز، تصریح کرد: کسانی‌ که چنین اظهاراتی دارند منصف و خیرخواه نظام و کشور نیستند.
این عضو شورای پنجم شهر شیراز، گفت: یاوران شورا در محلات موضوعات را پیگیری می‌کنند و از نزدیک در جریان مشکلات بوده‌اند و می‌دانند پروژه‌‌ها در این دوره با چه جدیتی پیگیری و اجرا شد.
قائدی ادامه داد: از زمان شکل‌گیری شوراهای شهر پروژه‌های عمرانی بوده، همکاران ما در ادوار گذشته نیز پروژه‌هایی را آغاز کردند که بخشی در این دوره به اتمام رسید.
وی افزود: پروژه‌های باقی‌مانده از قبل در این دوره ادامه یافت و تکمیل شد چرا که این پروژه‌ها سرمایه‌های شهر و مردم بودند‌.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز اجرای عدالت در مناطق مختلف شهری را محور پروژه‌های تعریف شده در این دوره دانست.
او با تاکید بر اینکه اگر مدیریت شهری پویا باشد هر زمان پروژه‌ای را آغاز می‌کند، گفت: کسی نمی‌تواند بر شورا ایراد بگیرد که چرا الان پروژه‌ای کلنگ‌زنی می‌شود، قانون تعیین نکرده که از زمان انتخاب شورای جدید شورای قبل نمی‌تواند پروژه‌ای را آغاز کند.
قائدی تاکید کرد: مطمئن باشید هیچ پروژه‌ای خارج از بودجه تعیین شده شهرداری کلنگ‌زنی نشده و نمی‌شود.
او با تاکید بر اینکه درست است مسئولیت کاری ما در شورا به اتمام می‌رسد اما ما همچنان شهروند این شهر و در خدمت مردم هستیم، گفت: جای قدردانی است که یاوران شورا معتمدان خوبی بودند و در شادی و ناراحتی اعضا شورا را همراهی کردند.

در پایان این جلسه “سعید نظری” رئیس کمیسیون نامگذاری شورای پنجم نیز با قدردانی از زحمات و خدمات یاوران شورای محلات، گفت: اگر یاوران شورا نبودند شورای شهر ارتباطات محله‌ای نداشت و نمی‌توانست مسایل و مشکلات را در سطح محلات پیگیری کند.
وی اظهار امیدواری کرد: در دوره ششم شورای شهر، یاوران شورا جایگاه قانونی بهتری پیدا کنند چرا که در این دوره همراه و در کنار مردم و اعضای شورای شهر بودند.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=21686

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.