• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام:

افشای هویت آمریکا در سایه عمل به قرآن و فرامین رهبر جامعه تحقق می‌پذیرد

  • کد خبر : 21474
  • 12 تیر 1400 - 15:38
افشای هویت آمریکا در سایه عمل به قرآن و فرامین رهبر جامعه تحقق می‌پذیرد
قنبری گفت: افشای هویت آمریکا در سایه عمل به قرآن و فرامین رهبر جامعه تحقق می‌پذیرد و آن موقع است که کشور می‌تواند روی پای خود با توانایی‌های خود پیش رود.

حشمت الله قنبری استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام در همایش تبیین حقوق بشر آمریکایی در فارس با مقایسه دوران فعلی با دوران انبیاء الهی، گفت: جنس خصومت و کینه و ضدیت نظام‌های سلطه کهن بر علیه جریان حق دقیقاً مثل امروز است.

او با تشبیه استکبار جهانی به فرعون و اشاره به کشتن نوزادان پسر توسط او، گفت: فرعون حیات خود را در گرو مرگ دیگران می‌دید و کسی که حیات خود را در مرگ دیگران ببینید برای آن قانون می‌نویسد و حقوق تعریف می‌کند و برای آن دلیل و منطق هم می‌تراشد و به عنوان یک قانون پیش فرض و محکم به آن عمل می‌کند تا آنجا که افکار عمومی آن را به عنوان حق می‌پذیرند؛ کاری که آمریکا با حقوق بشر انجام داده و می‌دهد!

این پژوهشگر تاریخ اسلام با اشاره به شناخت دشمن از ارکان انقلاب ما و کینه آن‌ها نسبت به غلظت جریان انقلاب و سازش ناپذیری نسبت به استکبار، عظمت شهید بهشتی و شهید مطهری را یادآور شد و گفت: دشمنان شهید بهشتی را اتفاقی انتخاب نکردند بلکه او را خوب شناختند و به شهادت رساندند.

او با اشاره به لزوم انسجام و اتحاد جریان حق گفت: متاسفانه جبهه‌ی باطل در باطل خودشان کاملاً با عزم جزم و انسجام کامل عمل می‌کنند، اما جریان حق همیشه نفوذی‌های مخرب داشتند؛ کسانی که ارزش‌های ضد توحید را تبدیل به باور علمی می‌کنند.

حشمت الله قنبری با یادآوری اهمیت شناخت دشمن گفت: اگر دشمن را نشناختیم کلاه دشمن در قالب دوست بر سرمان می‌رود!

او گفت: افشای هویت آمریکا در سایه عمل به قرآن و فرامین رهبر جامعه تحقق می‌پذیرد و آن موقع است که کشور می‌تواند روی پای خود با توانایی‌های خود پیش رود.

قنبری با اشاره به ظرفیت‌ها و توانایی‌های کشور، استفاده از سرمایه‌های انسانی را یادآور شد و گفت: افشای حقوق بشر آمریکایی باید به افشای نفوذی‌ها و افزون خواهی‌ها با دست توانای مردم بیانجامد.

شایان ذکر است همایش «تبیین حقوق بشر آمریکایی» به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس و با همکاری دادگستری استان فارس، سازمان فضای مجازی سپاه استان فارس و ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارا… (ع) شیراز در سالن مجتمع فرهنگی شهید قدوسی قوه قضاییه در شیراز، با حضور مسئولان و مدیران استانی برگزار شد که این نشست به صورت زنده نیز از طریق شبکه تلویزیونی اینترنتی جهت دسترسی عموم پخش شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=21474

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.