• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
12
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز:

سند راهبری PMIS ارائه خواهد شد

  • کد خبر : 21263
  • 06 تیر 1400 - 9:37
سند راهبری PMIS ارائه خواهد شد
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز بررسی سند راهبری سامانه اطلاعات مدیریت پروژه (PMIS) و رفع ایرادات کمیته حقوقی شورا را از طرح‌های مهمی برشمرد که در دست بررسی است و گفت: سند راهبری سامانه اطلاعات مدیریت پروژه مشتمل بر پنج ماده و ۲۵ تبصره به کمیسیون تلفیق شورا ارائه می‌شود.

به گزارش سحاب پرس به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و پاسخگویی شورای اسلامی شهر شیراز، «لیلا دودمان» در هشتادمین جلسه کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات بیان داشت: در این زمینه، فعالیت کارگروه‌ها در چارچوب ساختار تقنینی موجود شهرداری است و نیاز به ایجاد ساختار جدیدی در شهرداری وجود ندارد؛ از همین رو آنچه در این کارگروه مصوب می‌شود، قانون نیست بلکه دستورالعمل و بخشنامه‌ای مبتنی بر قوانین بالادستی است که باهدف حفظ وحدت رویه به واحدهای مختلف شهرداری ابلاغ می‌شود.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات گزارشی مبنی بر پیشرفت پروژه فیبر نوری ارائه کرده، عنوان داشت: براساس این گزارش ۳۵ کیلومتر از فاز دوم پروژه فیبر نوری انجام شده است.
او در ادامه به پروژه کیف پول و بلیت‌افزار شهروندی اشاره کرد و گفت: با تعیین تکلیف مورد حقوقی شرایط شرکت کنندگان با ساختار کنسرسیوم، منافصه تجدید شده است و نتیجه نهایی ظرف یک هفته به کمیسیون اعلام خواهد شد.
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز همچنین درباره بررسی طرح راهبردی شهر و شهرداری ۱۴۲۰ گفت: مقرر است معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، طرح راهبردی شهر و شهرداری ۱۴۲۰ را به شکل جامع و کامل با پیوست مستندات مطالعاتی و همه پروژه‌ها ظرف دو هفته به کمیسیون ارائه کند.
دودمان در ادامه با اشاره به گزارش پیشرفت پروژه هوشمندسازی مراکز تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی، ابراز کرد: سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی گزارش مبنی بر اجرای هوشمندسازی در میدان مرکزی تره‌بار ارائه کرده و سازمان یادشده موظف است زمان به اتمام رسیدن مکانیزه‌شدن بازارچه‌های تحت نظارت میدان را به کمیسیون اعلام کند.
وی پیشرفت پروژه اینترنت رایگان در ایستگاه‌های قطار شهری را نیز مناسب خواند و توضیح داد: سازمان حمل‌و‌نقل ریلی و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات گزارشی از پیشرفت پروژه اینترنت رایگان در ایستگاه‌های قطار شهری ارائه کرده است که براساس آن برای ادامه پروژه، امکانات و بستر فیبر نوری در حدفاصل ایستگاه نمازی تا ایستگاه گل سرخ از طرف سازمان حمل‌و‌نقل ریلی در اختیار سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات قرار می‌گیرد.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین اعلام کرد که زمان اجرای پروژه‌های سامانه هوشمند اتوبوسرانی BMS و سامانه هوشمند تاکسیرانی TMS به زودی اعلام خواهد شد.
پایان پیام/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=21263

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.