• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

دعوت رئیس هیئت ورزش های همگانی استان فارس از جامعه بزرگ ورزش برای شرکت در انتخابات

  • کد خبر : 20363
  • 26 خرداد 1400 - 8:39
دعوت رئیس هیئت ورزش های همگانی استان فارس از جامعه بزرگ ورزش  برای شرکت در انتخابات
رئیس هیئت ورزش های همگانی استان فارس از عموم مردم به ویژه ورزشکاران پرافتخار این استان و خانواده بزرگ هیئت ورزش های همگانی برای حضور یکپارچه در پای صندوق های رای دعوت کرد.

سیروس پاک فطرت در جمع خبرنگاران با اشاره به رویداد بزرگ و سرنوشت‌ساز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: مشارکت حداکثری نکته اساسی و بسیار مهم در انتخابات پیش رو است که مردم به ویژه ورزشکاران عزیز به این مهم توجه کرده و باردیگر با حضورشان در پای صندوق های رای آن را تحقق بخشند.
وی با تاکید بر اینکه انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ یک رویداد بزرگ سیاسی و سرنوشت ساز است، تصریح کرد: دشمنانن قسم خورده تلاش می کنند تا مردم را از حضور در پای صندوق های رای کمرنگ کنند اما انتظار است مردم با مشارکت حداکثری نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند.
رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس، گفت: از جامعه بزرگ ورزشی و به ویژه خانواده بزرگ هیات ورزش های همگانی استان فارس درخواست دارم هچون گذشته که حضورشان در صحنه های اجتماعی اثرگذار بوده با حضور یکپارچه در پای صندوق های رای ارادتشان را به نظام و انقلاب اثبات کنند.
سیروس پاک فطرت با بیان اینکه این دوره از انتخابات نیز همچون دوره های گذشته بسیار مهم است، تاکید کرد: در گام نخست مشارکت حداکثری و پس از آن نیز انتخاب اصلح در انتخابات ۲۸ خرداد ۴۰۰ بسیار مهم و سرنوشت ساز است که درخواستمان این است بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
رئیس هیات ورزشهای همگانی فارس در پایان با تشریح مطالبات به حق جامعه ورزش کشور و استان فارس از رئیس جمهور اینده خاطرنشان کرد: رفع چالشهای حقوقی و قانونی در حوزه ورزش،
توجه به توسعه ورزش همگانی و شهر مندی در راستای سلامت و نشاط جامعه، توجه به ورزش حرفه ایی و قهرمانی

توزیع عالانه اعتبارات و توجه به زیرساخت های ورزش،رفع مشکل بیمه ورزشکاران و حمایت از باشگاه داران و تکریم پیشکسوتان و بهرمندی از ظرفیت و تجربه افراد بازنشسته مهم ترین مطالبات جامعه بزرگ ورزش از رئیس جمهور آینده است.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=20363

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.