• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان فارس؛

موسسه بهار نکو آماده همکاری با مراکز مشاوره موفق است

  • کد خبر : 20305
  • 16 خرداد 1400 - 19:59
موسسه بهار نکو آماده همکاری با مراکز مشاوره موفق است
تفاهم نامه همکاری موسسه بهار نکو با یک مرکز مشاوره در شیراز روز گذشته امضا و اعلام شد که بهار نکو آماده توسعه همکاری های خود با سایر مراکز مشاوره موفق نیز است.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان فارس تفاهم نامه همکاری بهار نکو با مرکز مشاوره «آرامش روان پارس» بین مدیر این مرکز و حجت الاسلام حمید مقامی مسئول نهاد موسسه بهار نکو امضا شد و براساس آن خدمات با ۵۰ درصد تخفیف به متقاضیان ارائه می شود.
حجت الاسلام مقامی اظهار داشت: موسسه بهار نکو قادر است برای ارائه خدمات بیشتر به خانواده ها با موسسه های موفق مشاوره همکاری داشته باشد تا بتواند خانواده ها را نسبت به موارد زناشویی و موضوعات اجتماعی بیشترآگاه کند.
مسئول موسسه دانش بنیان خانواده بهار نکو در استان فارس گفت: امروز جامعه نیاز دارد از ظرفیت فرهنگسراها در محلات برای توسعه مراکز مشاوره به خانواده ها با همکاری بهارنکو بهره بگیرد و خدمات مشاوره برای شهروندان بیشتر قابل دسترس باشد.
حجت الاسلام حمید مقامی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان فارس در این مراسم اعلام کرد که موسسه بهار نکو آماده توسعه همکاری های بیشتر با سایر مراکز مشاوره موفق است.
براساس این همکاری ارائه خدمات مشاوره ای به زوج های جوان با هدف کاهش ریسک جدایی و توسعه مهارت های فردی و زناشویی توسعه می یابد.
مسئول مرکز مشاوره آرامش پارس در مراسم امضای این تفاهم نامه با اشاره ارائه خدمات از سوی این مرکز طی همکاری با مجموعه بهار نکو گفت: قرار است در امر مشاوره بتوانیم خدمات نیمه رایگان ارائه دهیم.
محمد صحت با بیان اینکه امروزه مهمترین مشکل افراد در جامعه شناخت ناکافی از موضوعات و پدیده های اجتماعی، مهارت های زندگی و توان نامناسب برقراری ارتباط است اظهارداشت: این مرکز مشاوره سعی دارد بدون نگاه درآمد زایی خانواده ها نسبت به مباحث زناشویی بیشتر آشنا کند.
به عقیده این مشاور بسیاری از مراجعه کنندگان از ابتدایی ترین موضوعات روانشناسی اطلاع کافی ندارند و برهمین اساس در زندگی خود با مشکلات مختلفی مواجه هستند.
وی ترویج ازدواج سپید را به عنوان یک فرهنگ غرب زده اعلام کرد وگفت: ضرورت دارد متولیان امر جامعه را نسبت به این اقدام غیراسلامی بیشتر آشنا کنند زیرا بسیاری از جوانان در دام این نوع نگاه قرار می گیرند و با پشیمانی برای رهایی از این موضوع به مراکز مشاوره مراجعه می کنند.
صحت اعلام کرد: مجموعه موسسه مشاوره آرامش روان تلاش می کند به جامعه هدف مجموعه بهار نکو از سوی این مرکز خدمات مشاوره ای نیمه رایگان ارائه دهد.
براساس تفاهم نامه امضا شده متقاضیان مشاوره ازدواج و خانواده می توانند با دریافت معرفی نامه از مجموعه بهارنکو و ارائه به مرکز مشاوره آرامش پارس خدمات موردنیاز را با ۵۰ درصد تخفیف دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=20305

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.