• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز خبر داد

افزایش ۳۰۰ درصدی فضاهای ورزشی ایستگاه های آتش نشانی

  • کد خبر : 20044
  • 05 خرداد 1400 - 5:13
افزایش ۳۰۰ درصدی فضاهای ورزشی ایستگاه های آتش نشانی
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز به افزایش ۳۰۰ درصدی فضاهای ورزشی ایستگاه های تابعه سازمان آتش نشانی شیراز اشاره کرد و افزود: افزایش فضاهای ورزشی در ایستگاه های عملیاتی روند رو به رشدی را در کسب مقامات مختلف ورزشی توسط آتش نشانان شیراز رقم زد.

محمدهادی قانع ادامه داد: در دو سال گذشته آتش نشانان شیرازی با حضور موثر خود در رشته های مختلف ورزشی در سطح کشور و استان موفق به کسب مقامات برتر شدند، تا جایی که با سپری شدن مسابقات ورزشی در سال های ۹۸ و ۹۹ آتش نشانان سازمان آتش نشانی شیراز در ۱۲ رشته ورزشی موفق به کسب ۱۶ مقام اول، ۷ مقام دوم و یازده مقام سوم در سطح کشور و استان شدند.
وی با بیان اینکه ورزش در آتش نشانی بعنوان یکی از ملزومات اصلی این حرفه شناخته می شود، گفت:  با توجه به میزان آمادگی جسمانی در کیفیت عملیات ها با بررسی کارگروه های ورزشی در آتش نشانی شیراز اولین دوره مسابقات المپیاد ورزشی نیز در شرایط سخت کرونایی و وجود ممنوعیت ها با حضور داوران در ایستگاه های آتش نشانی شروع شد.
وی افزود: این مسابقات در آبان ماه  ۱۳۹۹در ایستگاه  ۷ فرصت شروع شد و ۳۵۰نفراز همکاران در ۱۱ رشته ی  ورزشی و انجام ۷۰۰ مسابقه  به رقابت پرداختند که در اردیبهشت ۱۴۰۰ با قهرمانی ایستگاه ۷ فرصت شیرازی ، نائب قهرمانی ایستگاه ۱۷قهرمانان و سومی ایستگاه ۳ ماذون قشقایی به پایان رسید.
قانع تصریح کرد: ایجاد مهارت، دقت و افزایش سرعت عمل، بالا بردن توان عملیاتی و افزایش اعتماد عمومی به توانمندی آتش نشانان، تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات از اهداف این المپیاد بود.
این مقام مسئول در پایان به برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران نمونه سازمان آتش نشانی شیراز اشاره و عنوان کرد: پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ مراسمی با حضور مسئولین سازمان برگزار و در طی آن از آتش نشانان برتر در کسب عناوین قهرمانی ورزشی تجلیل به عمل آمد.
امید است در سالهای آتی با بهبود شرایط کرونایی و انجام فعالیت ها و مسابقات ورزشی بیشتر فرصت هایی ایجاد کنیم که همکاران در بالاترین سطح آمادگی به شهروندان خدمات رسانی کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=20044

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.