• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

اخبار پلیس فارس – ۲۵ فروردین ۹۹

  • کد خبر : 1966
  • 25 فروردین 1399 - 3:15
اخبار پلیس فارس – ۲۵ فروردین ۹۹

انهدام باند مواد مخدر و کشف ۸۱۵ کیلو تریاک فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۸۱۵ کیلوگرم تریاک خبر داد. سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت:  در راستای اقدامات مبارزه ای با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر ، مأموران پلیس […]

انهدام باند مواد مخدر و کشف ۸۱۵ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۸۱۵ کیلوگرم تریاک خبر داد.

سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت:  در راستای اقدامات مبارزه ای با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از خبری مبنی بر تشکیل باند قاچاق به صورت گسترده و تهیه و انتقال مواد مخدر به شهر شیراز مطلع شدند.

وی با بیان اینکه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته و در تحقیقات خود متوجه شدند که اعضای این باند قصد دارند مقادیری مواد مخدر را از طریق یک کامیون به سمت شیراز حمل کنند، افزود: بلافاصله مأموران به یکی از محورهای ورودی شیراز اعزام و به صورت نامحسوس خودروهای عبوری را تحت کنترل قرار دادند تا اینکه در نهایت کامیون مورد نظر توسط مأموران متوقف شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون ۸۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، تصریح کرد: دراین خصوص دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و آریسان که به عنوان اسکورت محموله مواد مخدر عمل می کردند، توقیف و در مجموع ۶ قاچاقچی دستگیر شدند.

وی تأکید کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر همانند سال های گذشته از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس در سال جاری به شمار می رود و در این مسیر کارکنان جان برکف انتظامی استان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

توقیف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ ” محمدعبادی نژاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران یگان امداد این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی از تردد یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یکی از خیابان‌ها مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی سریعا به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند این موتورسیکلت قاچاق را توقیف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه طرح برخورد با قاچاق کالا و دارندگان موتورسیکلت های غیر مجاز در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند در طول شبانه روز هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پلمپ ۴۰ واحد صنفی متخلف در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم گفت: با اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر صنوف، ۴۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمپ شدند.

سرهنگ ” افشین حیدری ” در گفت و گو با خبر نگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت : ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی به منظور پیشگیری و کاهش شیوع ویروس کرونا ، اقدامات کنترلی و نظارتی را به صورت ویژه از روز تصمیم شورای مبارزه و کنترل بیماری کرونا در شهرستان مبنی بر تعطیلی اصناف غیر ضرور در دستور کار خود قرار داده و از ۵۲۴ واحد صنفی بازدید به عمل آوردند .

وی افزود: در اجرای این طرح به ۳۸۱ واحد صنفی تذکر و ۴۰ واحد صنفی به علت عدم توجه به قوانین و مقررات و عدم رعایت بهداشت به منظور پیشگیری و کاهش بیماری کرونا با دستور مقام قضایی پلمپ گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی صاحبان صنوف ، روسای اتحادیه ها ،ادارات صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت دستوالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

توقیف موتورسیکلت قاچاق درلارستان

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از کشف یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “داود امجدی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با کالای قاچاق،ماموران یگان امداد این شهرستان ضمن استقرار در ایست و بازرسی در ورودی محور گراش به لارستان به یک دستگاه خودرو نیسان حامل موتور سیکلت فاقد پلاک،مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی های لازم مشخص شد این موتورسیکلت فاقد مدارک قانونی و قاچاق می باشد که برابرنظرکارشناسان، ارزش ریالی آن ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از شهروندان خواست؛ هرگونه موارد مشکوک یا اخبار و اطلاعات در خصوص موتورسیکلت های قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳۰ رأس گوسفند قاچاق درکازورن

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از توقیف یک کامیون و کشف ۳۰ رأس گوسفند قاچاق خبر داد.

سرهنگ “محمدعبادی نژاد” در گفت‌ وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: مأموران انتظامی پاسگاه “پل آبگینه” در اجرای طرح مبارزه با قاچاق به یک دستگاه کامیون حامل احشام مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد: پس از بررسی های انجام شده مشخص شد این خودرو حامل ۳۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر شد، افزود: ارزش ریالی احشام قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان،یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

گشت مشترک پلیس و اتاق اصناف مرودشت در بازرسی از واحدهای صنفی

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از راه اندازی گشت مشترک پلیس و اتاق اصناف در راستای بازدید از صنوف از ابتدای تعطیلات نوروز تا کنون در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ” اسماعیل زراعتیان ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بازرسی از واحدهای صنفی مجاز از ابتدای تعطیلات نوروز تا کنون توسط دایره نظارت بر اماکن پاوا با همکاری اتاق اصناف شهرستان مرودشت به صورت روزانه در حال انجام است.

وی ادامه داد: گشت مشترک پلیس و اتاق اصناف ضمن بازرسی از واحدهای صنفی مجاز به فعالیت، با مغازه هایی که بصورت غیر مجاز اقدام به فعالیت می نمایند، به شدت برخورد و نسبت به پلمپ آنها اقدام می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در پایان بار دیگر ازتلاش ها و مجاهدت های کادر درمان و پزشکی شهرستان که در صف مقدم مقابله با کرونا گام بر می دارند، تقدیر و تشکر و بر ماندن مردم در خانه تا شکست قطعی کرونا تاکید کرد.

انهدام باند سارقان با ۱۵ فقره سرقت در گراش

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان گراش اعضای باند ۴ نفره سارقان دستگیر و در تحقیقات به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوص و ساختمان های نیمه کاره اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گراش در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، ساختمان های نیمه کاره و موتورسیکلت در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ “محمد جواد اسلامی مهر” گفت: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی هدفمند و نامحسوس، ۴ نفر را در این خصوص شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند، افزود: متهمان در تحقیقات تکمیلی تا کنون به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گراش در پایان با اشاره به اینکه مقادیر زیادی اموال مسروقه از اعضای این باند کشف شده است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1966

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.