• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
7
​رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز:

امیدواریم تا پایان شورای پنجم، فاز نهایی پروژه بزرگراه شهید سلیمانی را تقدیم شهروندان کنیم

  • کد خبر : 19157
  • 04 اردیبهشت 1400 - 14:44
امیدواریم تا پایان شورای پنجم، فاز نهایی پروژه بزرگراه شهید سلیمانی را تقدیم شهروندان کنیم
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: گرچه وجود املاک مورد مسیری باغداران و مشکلاتی از این دست و نیز ریزش کوه در منطقه منصورآباد باعث شد که احداث این فاز از پروژه بزرگراه شهید سلیمانی با تاخیر مواجه شود؛ اما امیدواریم تا پایان این دوره از شورا، این مسیر را به بهره‌برداری رسانیم.

«نواب قائدی» در بازدید‌ از تعدادی از پروژه‌های عمرانی اولویت‌دار شهرداری شیراز، با بیان اینکه فاز سوم پروژه بزرگراه شهید سلیمانی، شامل یک تونل دوقلو است، ابراز داشت: پیشرفت کار با توجه به مشکلات بسیاری که در این مسیر وجود داشت، شایان توجه است.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: این مسیر به کاهش ترافیک محور بلوار چمران و همچنین بلوار دکتر حسابی خواهد انجامید و همشهریان در شهرک‌های شمال غرب و شهر صدرا می‌توانند از طریق بزرگراه آیت‌الله محلاتی و نیز بزرگراه سپهبد شهید سلیمانی خود را به مرکز شهر برسانند.
قائدی بیان داشت: افزون بر این، با همراهی صدا و سیما و اجرای تقاطع جام جم، در میدان جام‌جم و بلوار جمهوری نیز با کاهش ترافیک مواجه خواهیم شد و چنانچه محور ارتباطی به سمت صدرا توسط شرکت عمران صدرا تکمیل شود، دسترسی به این شهر آسان‌تر و سریع‌تر خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از اهالی منطقه محمودیه (پشت مله) و منصوراباد و عذرخواهی از مشکلات بوجود آمده در حین اجرای پروژه برای این عزیزان گفت: با تمام دشواری‌ها، این پروژه با لحاظ دغدغه‌های اهالی محلات مذکور به قوت خود در حال انجام است و عملیات اجرایی در چندین جبهه در دست پیگیری است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=19157

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.