• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

رئیس جدید دانشگاه پیام نور فسا معرفی شد

  • کد خبر : 18965
  • 13 اردیبهشت 1400 - 13:28
رئیس جدید دانشگاه پیام نور فسا معرفی شد
در مراسمی با تشکر از زحمات دکتر سعید زحمتکش، رئیس سابق دانشگاه پیام نور فسا، دکتر محمود شرفي به عنوان رئیس جدید این مرکز دانشگاهی معرفی شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور فسا، مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه پیام نور فسا با توجه به شرایط قرمز شهرستان با رعایت پروتکل های پیشگیری از بیماری کرونا بصورت محدود و با حضور دکتر طالبی مدیر دفتر نظارت و ارزشیابی دانشگاه پیام نور فارس و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه برگزار شد.
دکتر طالبی در این مراسم از تلاش های دکتر سعید زحمتکش رئیس سابق دانشگاه پیام نور فسا قدردانی نمود و اظهار داشت: رضایت دانشجویان و اساتید و مسئولین استانی از عملکرد این مرکز ، قطعا با مدیری کارامد و همکاری و همدلی کارکنان و اساتید این مرکز محقق شده است.
وی در ادامه ضمن اشاره به شرایط بیماری کرونا و تغییرات ایجاد شده در سیستم آموزشی کشور و به تبع آن دانشگاه پیام نور در برگزاری کلاس ها و امتحانات الکترونیکی ، زحمات و تلاش های صورت گرفته را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد انتظار می رود مسئولین ، کارکنان و اساتید با همدلی و همفکری ،پرتوان تر و با ثبات تر از همیشه در این مسیر پیش روند .
دکتر زحمتکش رئیس سابق دانشگاه پیام نور فسا نیز با اشاره به خلاصه ای از فعالیت های صورت گرفته در دانشگاه طی سال های اخیر، از همکاری و همراهی کارکنان دانشگاه تشکر کرد و اظهار داشت: علیرغم مشکلات مالی وچالش های بوجود آمده با وجود شیوع بیماری کرونا، با یاری خدا این دانشگاه توانسته بطور مثبت و موثر در ایجاد رضایت دانشجویان و اساتید گام بردارد.
در ادامه دکتر محمود شرفی رئیس جدید دانشگاه پیام نور فسا ضمن تشکر و قدردانی از دکتر زحمتکش بابت فعالیت های انجام شده در سال های گذشته ، اظهار امیدواری کرد که مسیر پیشرفت و تحولات مثبت در این دانشگاه ادامه یافته و روز به روز درخشان تر ظاهر شود.
وی خاطر نشان کرد: پیمودن این مسیر با یاری خدا و وجود روحیه مسئولیت پذیری و وجدان کاری که در مدیران و کارکنان این مرکز سراغ داریم محقق خواهد شد.
این جلسه با قرائت متن نامه دکتر زمانی رئیس دانشگاه پیام نور خاتمه یافت که طی آن با معرفی دکتر شرفی به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور فسا از دکتر زحمتکش تشکر و قدردانی به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=18965

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.