• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7
همزمان با هفته کار و کارگر اتفاق افتاد:

بازدید فرماندار شهرستان شیراز از یک واحد تولیدی موفق / مجتمع پلاستیک طبرستان از واحد های موفق در تامین نیاز کشور

  • کد خبر : 18944
  • 12 اردیبهشت 1400 - 21:16
بازدید فرماندار شهرستان شیراز از یک واحد تولیدی موفق / مجتمع پلاستیک طبرستان از واحد های موفق در تامین نیاز کشور
فرماندار شهرستان شیراز، مجتمع پلاستیک طبرستان را از واحد های تولیدی محصولات پلی اتیلنی و موفق در تامین نیاز کشور برشمرد که توانسته است در رونق تولید و ایجاد اشتغال نقش موثری را ایفا کند.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، محمد رضا امیری در بازدید خود از کارخانه مذکور که به مناسبت هفته کار و کارگر انجام گرفت، ضمن تبریک فرا رسیدن این مناسبت به تمامی کارکنان این واحد تولیدی، تصریح کرد: در شرایط حاضر که فشار استکبار جهانی بیش از پیش نمود پیدا کرده است، کار و تولید با این میزان موفقیت، جهاد و ایثار به شمار می رود.
فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به اشتغال بیش از ۹۰ نفر در مجتمع پلاستیک طبرستان شعبه شیراز خاطرنشان کرد: اداره کردن این تعداد از کارکنان، تامین نیاز ها و توجه به مسائل ایمنی و رفاهی آنان در شرایط اقتصادی کنونی، در خور تحسین است.
رئیس شورای اداری شهرستان شیراز ابراز امیدواری کرد در سالی که به نام *تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها* نامگذاری شده است، بتوانیم در کنار واحد های تولیدی، در راستای رفع موانع فراروی جامعه کار و کارگری، گامی برداشته و بستر مناسب جهت توسعه فعالیت های اقتصادی را گسترش دهیم.

دو دهه کار موثر در مجتمع پلاستیک طبرستان شیراز
روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز می افزاید: شرکت مجتمع پلاستیک طبرستان فعالیت تولیدی خود را در سال ۷۷ در شمال ایران و در شهر ساری آغاز کرده و در سال ۸۰  با هدف تأمین بازارهای جنوب کشور و کاهش هزینه های حمل و نقل محصولات، طرح توسعه ای خود را در شهر شیراز در زمینی به مساحت بالغ بر ۹۰۰۰ متر مربع اجرا کرده و به بهره برداری رسانده است. 
مجتمع پلاستیک طبرستان شعبه شیراز در حال حاضر به عنوان اولین واحد تولیدی فعال در صنعت قالب گیری دورانی در جنوب کشور در حال فعالیت است.
این شرکت، دریافت گواهینامه های استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 به عنوان اولین شرکت فعال در صنعت قالب گیری دورانی در ایران،  دریافت گواهینامه ایمنی مواد غذایی ISO 22000:2018 و دریافت عنوان واحد نمونه صنعتی در سال های ۸۶، ۸۹، ۹۱ و ۹۲ را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=18944

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.