• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
شهردار منطقه یازده شیراز:

اجرای پیاده راه بلوار جانبازان به زودی کلید می خورد

  • کد خبر : 17642
  • 27 اسفند 1399 - 13:32
اجرای پیاده راه بلوار جانبازان به زودی کلید می خورد
شهردار منطقه یازده شیراز با بیان اینکه اجرای پیاده راه بلوار جانبازان از فروردین ماه کلید می خورد، گفت: اجرای پیاده روسازی بلوار جانبازان یکی از نیازهای شهروندان ساکن در این منطقه می باشد و مهمترین پیش نیاز اجرای این طرح حل جدول و حل مشکل جدول نیز منوط به انجام لوله گذاری می باشد.

مهندس برزگر افزود: در حال حاضر با توجه به اینکه پروژه قطار شهری اجرایی شده است، امکان انتقال آب های سطحی از خیابان جانبازان و بخشی از خیابان های منشعب آن از طریق مدرس وجود ندارد.
وی توضیح داد: بنابرین  آب های سطحی  بلوار جانبازان باید از طریق لوله گذاری به فاضلاب شهری و رودخانه خشک منتقل شوند.
شهردار منطقه یازده با اشاره به این مطلب که طرح لوله گذاری در بلوار جانبازان در دست اقدام قرار دارد افزود: در حال حاضر مراحل مقدماتی طرح شامل نقشه برداری، تعیین مسیر و انتخاب پیمانکار آغاز شده و با ارگان های خدمات رسان جلساتی برگزار و مشکلات جابجایی تأسیات مورد بررسی قرار گرفته است.
برزگر یادآور شد: در حال حاضر مشکل جابجایی تأسیسات و انشعابات آب و برق و فاضلاب حل شده است اما تعداد انشعابات گاز به حدی بالاست که امکان یو زدن و رفع مشکل به سادگی ممکن نیست و منوط به صرف زمان و هزینه بیشتری می باشد.
وی خاطرنشان کرد: هزینه های جابجایی تأسیسات وانشعابات می بایست از طرف شهرداری پرداخت شود و در این راستا ما هزینه ها را برآورد و قرارداد مجددی برای جابجایی با پیمانکار منعقد شده است.
برزگر با اشاره به اینکه در حال حاضر توافقات خوبی در این زمینه انجام شده است افزود:جابجایی تأسیسات منجر به قطع انشعابات می شود و این موضوع در فصل سرما می تواند مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد از سویی در هنگام هر عملیات اجرایی خیلی از ناهمانگی ها و مشکلات غیر قابل پیشبینی نیز وجود دارد که ممکن است در شرایط آغاز سال برای شهروندان تولید زحمت کند؛ به همین دلیل اجرای  این طرح را به فصول خوش آب و هوا تر موکول کرده و منتظر تعدیل هوا هستیم.
شهردار منطقه یازده در پایان سخنانش  افزود: در حال حاضر لوله های مورد نیاز خریداری شده، پیمانکار نیز آماده اجرای قرارداد است و از ۱۵ فروردین این عملیات آغاز و بر اساس برنامه زمان بندی و پیش بینی ها در مدت یک ماه به سرانجام خواهد رسد و پس از انجام لوله گذاری بحث بهبود پیاده رو آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=17642

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.