• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3
​شهردار شیراز اعلام کرد

افتتاح پل دکتر علی اصغر خدادوست در ورودی غربی شیراز

  • کد خبر : 17609
  • 21 اسفند 1399 - 13:18
افتتاح پل دکتر علی اصغر خدادوست در ورودی غربی شیراز
شهردار شیراز در مراسم افتتاح پل دکتر خدا دوست گفت: امسال بیش از ۱۰ پروژه بزرگ و دهها پروژه کوچک را در مناطق یازده گانه شهرداری شیراز به بهره‌برداری رساندیم. اجرای این پروژه با توجه به اینکه در یکی ورودی‌های پر ترافیک شهر قرار داشت، با سختی‌هایی مواجه شد اما با تمهیدات لازم و ملاحظات فنی، پروژه با کیفیت لازم به نتیجه رسید.

حیدر اسکندرپور پنج‌شنبه ٢١ اسفند در آیین بهره‌برداری از پروژه “پل دکتر خدادوست” در شیراز که با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد، افزود: با اجرای این پروژه بخشی از مشکل ورودی صدرا به محور اصلی شیراز حل خواهد شد.
وی همچنین با بیان اینکه امسال پروژه‌های زیادی به ویژه در حوزه فضای سبز اجرا شد، به گونه‌ای که بیش از یک متر مربع به سرانه سبز شیراز افزوده شد، گفت: تمام میادین و بلوارهای اصلی ۱۱ منطقه این کلانشهر بهسازی شدند.
شهردار شیراز خاطرنشان کرد: امسال تپه‌های مشرف به شیراز درختکاری شدند و در ایام نوروز نیز با گل‌کاری‌های وسیعی که در سطح شهر انجام شده شرایط مطلوبی را برای همشریان عزیز فراهم خواهد شد.
 
اسکندرپور همچنین یادآور شد: امسال بیش از ۱۰ پروژه بزرگ و دهها پروژه کوچک را در مناطق شهرداری شیراز به بهره‌برداری رساندیم.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز هم در این مراسم  گفت:این دهمین پروژه بزرگ شهرداری شیراز است که امسال به بهره برداری رسیده است که البته این جز کلان پروژه های  ١٢٠گانه  مناطق ١١گانه است.
اسماعیل صالحی با اشاره به ضرورت اجرای تقاطع غیر هم‌سطح دکتر خدا دوست گفت:این محل یکی از پر ترافیک ترین مناطق شهر است و از بهترین مشاوران و طراحان در اجرای این پروژه استفاده کردیم.
وی ادامه داد: تا ابتدای امسال این گروژه تنها ١۵درصد رشد داشت اما در طول ١١ماه گذشته ٨۵درصد مابقی آن به رغم انبوه مشکلات پیش رو اجرا و امروز شاهد رونمایی از این پروژه هستیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=17609

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.