• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
10
مدیر بنیاد مسکن شهرستان فسا ؛

توسعه و محرومیت زدایی در شهرستان فسا در سایه تلاش جهادی و خدمت بی منت

  • کد خبر : 1727
  • 27 فروردین 1399 - 19:10
توسعه و محرومیت زدایی در شهرستان فسا در سایه تلاش جهادی و خدمت بی منت
مدیر بنیاد مسکن شهرستان فسا با تشریح دستاوردهای توسعه و محرومیت زدایی دراین شهرستان در سال 98 بر لزوم تداوم فعالیت های جهادی و خدمت بی منت دراین شهرستان تاکید کرد و ابراز داشت : در سالی که گذشت شاهد جنبه های مختلفی از توسعه و محرومیت زدایی دراین شهرستان بودیم .

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، مهندس محمد انصاری جابری با گرامیداشت سال جهش تولید اظهار داشت : محرومیت زدایی و توسعه روستایی دراین شهرستان از سوی  بنیاد مسکن یک مطالبه همگانی است و امسال عزم ملی برای محرومیت زدایی و جهش  تولید در شهرستان فسا شکل گرفته است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فسا با بیان اینکه در سال ۹۸ گام های مهمی در جهت محرومیت زدایی و توسعه روستایی دراین شهرستان برداشته شده است افزود: در سال گذشته ۸ طرح هادی روستایی در روستاهای قاسم آبادسفلی ، سنان،علی آباد سرخه،رحیم آباد، کچوئیه، حسین آباد ششده، داراکویه ، تنگ کرم در این شهرستان با هزینه ۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون ریال اجرا شده است.

وی اضافه کرد: همچنین طرح هادی دو روستای کنکان و صحرارود دراین شهرستان مورد بازنگری قرار گرفت ، ۲۲ هکتار زمین برای توسعه روستاها مورد تملک واقع شد و ۱۲۷ قطعه زمین در مناطق روستایی به متقاضیان واگذار شده است.

انصاری جابری با بیان اینکه در سالی که گذشت ۴۷۸ پرونده برای صدور اسناد مالکیت دراین شهرستان تشکیل شده است گفت: با مشارکت و همراهی ثبت اسناد و املاک اسناد مالکیت شهری و روستایی دراین شهرستان ۳۳۵ جلد سند  صادر و به متقاضیان اعطا شده است.

 مدیر بنیاد مسکن شهرستان فسا در ادامه گفت: پرداخت تسهیلات حوادث سال ۹۸  به واحدهای مسکونی خسارت دیده در اثر بارندگی های اخیر در شهرستان و روستاهای تابعه نیز در سال گذشته دنبال شده و دراین رابطه ۹۰ فقره وام تعمیری و ۴۰ فقره وام احداثی به متقضایان اعطا شده است.

این مقام مسوول همچنین تحویل سیمان رایگان هدیه به متقاضیان حوادث سیل  گذشته را از دیگر کارکردهای این بنیاد دانست و گفت: با همکاری نهادهای بنیاد مستضعفان در این شهرستان ۶ هزار و ۹۱۰ پاکت سیمان در اختیار آسیب دیدگان قرار داده شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فسا اضافه کرد: طرح اقدام مسکن ملی در این شهرستان آغاز شده و  اقدامات اجرائی جهت شروع این طرح برای احداث  100  واحد مسکن شروع شده است.

انصاری  جابری همچنین گفت: اخذ زمین جهت شروع عملیات اجرائی جابجائی ۱۰۴  واحد در فاز یک شهرک اردوگاه جنگی فسا از دیگر اقدامات سال گذشته است و دراین رابطه ۱۰۴ واحد جدید برای متقاضیان  احداث می شود.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فسا همچنین از پرداخت تسهیلات بلاعوض شهری و روستای از محل حوادث دراین شهرستان خبر داد و گفت: در سالی که گذشت ۱۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال در قالب ۹۰ واحد تعمیری و ۴۰ واحد احداثی به متقاضیان به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1727

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.