• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
رئیس هیئت ورزش های همگانی فارس؛

شیراز ، جهرم و زرقان شهرهای برتر و پیشرو در لیگ تندرستی ایران در بین ۵۰۰ شهر کشور

  • کد خبر : 17108
  • 16 اسفند 1399 - 18:21
شیراز ، جهرم و زرقان شهرهای برتر و پیشرو در لیگ تندرستی ایران در بین ۵۰۰ شهر کشور
لیگ تندرستی طرح ملی فدراسیون ورزش های همگانی از ۴ بهمن ماه آغاز شد و در ۱۵ اسفند ماه سال جاری به پایان رسید.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی هیئت همگانی فارس سیروس پاک فطرت رئیس هیئت ورزش های همگانی این استان گفت:باعث افتخار است که ۳ شهر از استان فارس در بین ۲۵ شهر فعال و برتر کشور قرار گرفتند که به همین منظور مقرر شد از روسای هیئت ورزش‌های همگانی شهرهای شیراز، جهرم و زرقان که بیشترین مشارکت را در لیگ داشته اند در ۲۴ اسفندماه جاری در تهران تقدیر شود
لیگ تندرستی برای اولین بار در کشور بین ۳۱ استان برگزار گردید که استان فارس به تناسب جمعیت ، رتبه ۱۲ قرار را گرفت که در بین استان هایی با جمعیت ۴ میلیون به بالا رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد.
لیگ تندرستی ایران با هدف جلوگیری از کم تحرکی و انجام ورزش در خانه همه روزه در سایت اختصاصی لیگ تندرستی شامل ۴ حرکت و ایستگاه ورزشی معرفی می گردید و علاقه مندان بعد از ثبت نام در سایت و انجام ۲۰ دقیقه ورزش و اعلام کد مخصوص همان روز به مدت ۴۰ ثانیه از خود فیلم گرفته و در سایت بارگذاری می نمودند.

پاک فطرت افزود در مجموع با مشارکت علاقه‌مندان و برنامه ریزی مدیران ورزش و جوانان ، روسای هیات های ورزشی، مربیان و باشگاه داران باعث ایجاد نشاط و شادابی و گریز از کم تحرکی در شرایط بحران کرونا شدند.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان و معاونین ایشان ، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، روسای هیئت‌ همگانی ، مسئولین کمیته های متناظر استانی و شهرستانی دبیر و نایب رئیس هیات همگانی استان و اعضای هیئت رئیسه ،اظهار امیدواری کرد که این اقدام باعث پیشگیری از کم تحرکی در بین آحاد جامعه شده باشد .

همچنین ایشان درخواست نمود مردم و همشهریان گرامی ورزش در خانه را جدی گرفته و همچنان امر مهم ورزش در خانه را در دستور کار داشته باشند.
وی ضمن تشکر ویژه از روسای هیئت ورزش های همگانی و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های سه شهر فعال از بین ۵۰۰ شهر کشور شهرهای شیراز ، جهرم ، زرقان از مدیران و روسای ادارات که حضور فعالی نداشتند گلایه کرد و اعلام کرد لیست این شهرستان‌ها به مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان ارسال خواهد شد.

پاک فطرت در پایان اعلام کرد طی روز های آتی رتبه بندی ۳۶ شهرستان استان فارس اعلام خواهد شد و از شهرستانهای فعال و کمیته‌های فعال تقدیر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=17108

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.