• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10
توسط هیئت مدیره کارگاه تولیدی و حمایتی برادران احسان‌نیا و بردبار‌؛

نگاه متفاوت و اهتمام کارآفرینان شیرازی در خدمت به نیازمندان

  • کد خبر : 16798
  • 03 اسفند 1399 - 8:54
نگاه متفاوت و اهتمام کارآفرینان شیرازی در خدمت به نیازمندان

علی اصغر احسان نیا کار آفرین نمونه شیرازی گفت:استفاده صحیح از پتانسیل های موجود هر بخش و اتکا به توان داخلی، کلید حل مشکلات است. علی اصغر احسان نیا در ادامه از حمایت های دادگستری فارس ، شهرداری شیراز و سازمان پسماند شهرداری شیراز و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تشکر کرد و گفت […]

علی اصغر احسان نیا کار آفرین نمونه شیرازی گفت:استفاده صحیح از پتانسیل های موجود هر بخش و اتکا به توان داخلی، کلید حل مشکلات است.

علی اصغر احسان نیا در ادامه از حمایت های دادگستری فارس ، شهرداری شیراز و سازمان پسماند شهرداری شیراز و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تشکر کرد و گفت : با اتکال به الطاف خداوند و نگاه به توان داخلی، ظرفیت سنجی و رفع نواقص در بخش های مختلف می تواند در رفع موانع و مشکلات گره گشا باشد و چرخ های پیشرفت را به حرکت در آورد ، نباید توان نیروهای داخلی را دست کم گرفت.

علی اصغر احسان نیا کارآفرین شیرازی در ادامه گفت : بیشتر اوقات استفاده از ظرفیت های موجود و اعتماد به نیرو های داخلی بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد و نگاه هیئت مدیره کارگاه استفاده از تمام ظرفیت نیروهای متخصص مجموعه است تا کمبودها و مشکلات موجود را از سر راه بردارند.

امید احسان نیا عضو هیئت مدیره کارگاه در خصوص ساخت دستگاه های کارگاه تولیدی و حمایتی برادران احسان نیا و بردبار گفت: تلاش ما در هیئت مدیره کارگاه ، ساخت و تعمیر صفر تا صد دستگاه های کارگاه و خودکفایی در این امر است.

وی افزود: با توجه افزایش هزینه های نگهداری و تعمیر دستگاه‌ها، اهتمام هیئت مدیره خودکفایی در تعمیر و ساخت دستگاه های مورد نیاز است و به لطف خدا و مهندسین کارگاه تاکنون بخش اعظم این کار تحقق یافته و با اتکا به نیرو های مختصص مجموعه این امر دور از دسترس نیست.

مظفر تابع بردبار عضو هیئت مدیره کارگاه تولیدی و حمایتی برادران احسان نیا و بردبار گفت: تمام پتانسیل های موجود کارگاه را در خدمت به نیازمندان به کار بسته ایم و اهتمام هیئت مدیره کارگاه این است که بتوانیم با حمایت مسئولین در کنار اشتغال حمایت های مناسبی را از کارگران پرتلاش این کارگاه داشته باشیم.

گفتنی است شماره تماس روابط عمومی مجموعه ۰۹۲۲۶۸۲۷۸۹۸ می باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=16798

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.