• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
10
رئیس کل دادگستری استان فارس در دیدار از کارگاه جهادی تولید ماسک:

جهاد در سنگر درمان و حمایت از اقشار آسیب پذیر ادامه دارد

  • کد خبر : 1666
  • 26 فروردین 1399 - 19:19
جهاد در سنگر درمان و حمایت از اقشار آسیب پذیر ادامه دارد
رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به فعالیت‌های جهادی تولید ماسک و توزیع بسته های حمایتی به اقشار کم‌درآمد گفت: حرکت جهادی استان فارسی های در کمک به محرومین جامعه ادامه دارد.

حجت اسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی در حاشیه دیدار جمعی از معاونین و قضات دادگستری فارس از کارگاه تولید ماسک و بسته بندی مواد غذایی دانشگاه صنعتی شیراز ضمن بررسی روند فعالیت این گروه جهادی گفت: فعالیت های افراد داوطلب و جهادی در تولید ماسک و نیز صرف درآمد آن جهت تهیه بسته‌های حمایتی و اختصاص به اقشار آسیب پذیر جامعه اقدامی ستودنی و نتیجه نوع دوستی و خیر اندیشی مردم فرهنگ مدار استان فارس است.
وی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده گفت: امروز جهاد و خدمت در سنگر درمان و حمایت از اقشار آسیب پذیر تبلور یافته و پیشی گرفتن خیرین و نیک اندیشان برای فعالیت در این عرصه حاصل ریشه های محکم مردم فرهنگ غنی اسلامی و پایبندی به اصول انسانی است.
 رئیس شورای قضایی استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر لزوم استمرار اقدامات جهادی و حل مشکل اقشار کم درآمد گفت هسته ی اصلی فعالیت های جهادی را جوانان تشکیل می‌دهند و این جوانان اعم از خواهر و برادر دست پرورده فرهنگ شهادت و ایثار هستند.
حجت اسلام و المسلمین موسوی همچنین از تلاش های دانشگاه ، بسیج و افراد داوطلب و جهادی در راه اندازه  این مرکز تشکر کرد و گفت : شیوع بیماری علی رغم همه مشکلات، زیبایی‌های فرهنگ جهاد خدمت و ایثار را به همگان نشان داد.
وی افزود اقدامات مردمی در مهار بحران کرونا و عواقب اقتصادی و فرهنگی آن باید با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و توان بیشتر ادامه یابد.
 
 گفتنی است در پایان این دیدار رئیس کل دادگستری استان وعده داد دستگاه قضایی رسیدگی به امور قضایی فعالین جهادی را در اولویت قرار داده و مشکلات آنان با سرعت بیشتری بررسی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1666

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.