• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11
با حضور مسئولین حوزه گردشگری؛

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری روجا گشت در شیراز افتتاح شد

  • کد خبر : 16502
  • 01 اسفند 1399 - 18:32
دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری روجا گشت در شیراز افتتاح شد
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس یک دفتر خدمات مسافرتی وگردشگری جدید در شیراز افتتاح شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، مصیب امیری اظهار کرد: در استان فارس ۲۸۰ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری فعال است که با افتتاح دفتر خدمات مسافرتی روجاگشت شیراز تعداد این دفاتر خدمات مسافرتی به ۲۸۱ واحد رسید .

او ادامه داد : استان فارس  با داشتن آثار تاریخی متعدد و مناطق طبیعی زبیا و بی‌نظیر از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر برخوردار می باشد و تقویت و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری مناسب می‌تواند در رشد و شکوفایی صنعت گردشگری استان نقش به‌سزایی داشته باشد.

امیری افزود : این استان در زمینه جذب گردشگری در بخش های مختلف ازجمله گردشگری زیارتی و مذهبی، سلامت و درمانی ، گردشگری تاریخی – فرهنگی، طبیعت گردی و اکوتوریسم ، دارای ظرفیت های بسیار مناسبی می باشد که با برنامه ریزی دقیق می توان این ظرفیت های بالقوه را به شکل مطلوب مورد بهره برداری قرارداد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت : درحوزه سلامت برنامه ریزی هایی با نهادهای ذیربط صورت گرفته که انشاء الله در آینده ای نزدیک شاهد روند مطلوب تری درجهت جذب و درمان گردشگران سلامت خواهیم بود.

امیری درادامه ساماندهی تورهای داخلی را از دغدغه های مهم وزارت خانه و درسطح استان و ادارات کل دانست و گفت : با برنامه ریزی صورت گرفته و ثبت گشت ها درسامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی وبا همکاری نیروی انتظامی ساماندهی تورهای گردشگری انجام می گیرد و از فعالیت های غیر مجاز ممانعت بعمل می آید که این امر در رونق کار دفاتر مسافرتی نیز موثر واقع خواهد شد.

گفتنی است دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری روجا گشت شیراز در هتل هما واقع شده در خیابان مشکین فام شیراز و با شماره تماس ۰۷۱۳۲۲۷۳۷۴۷ می باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=16502

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.