• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10
رئيس كل دادگستري استان فارس خبر داد:

اهداء ٩٠٠ میلیون ریالی قضات و کارکنان دادگستری استان فارس در راستای کمک به مراکز درمانی و نیازمندان

  • کد خبر : 1630
  • 26 فروردین 1399 - 18:44
اهداء ٩٠٠ میلیون ریالی قضات و کارکنان دادگستری استان فارس در راستای کمک به مراکز درمانی و نیازمندان
قضات و كاركنان مجموعه قضايي فارس٩٠٠ ميليون ريال وجه نقد در راستاي جلوگيري و كنترل بيماري كرونا به بيمارستان ها و همچنين نيازمندان اهدا كردند.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اعلام این خبر گفت: این اقدام خود جوش و خیرخواهانه در راستای عمل به منویات رهبری معظم انقلاب (دام ظله العالی) و نیز تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه انجام گردید که این روند اهدا وجوه نقدی در قالب پویش معنوی مجموعه قضایی استان ادامه دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات جهادی مردم شریف استان فارس از جمله حرکت معنوی گروهی از مردم شیراز و بخشیدن اجاره بهای املاک پیش از این آغاز شده بود و همچنان نیز این مهر ورزی ادامه دارد گفت: این اقدام مردم شیراز و استان فرهنگی فارس نمونه ای از همت بلند و نیّات خیر مردم استان فارس است که ذکر نام مردم شیراز به وسیله مقام عظمای ولایت موجب فخر و مباهات است.

رئیس شورای قضایی استان فارس در ادامه بیان داشت: ملت ایران را باید در بحران ها شناخت و امروز جهان رفتار دولت های غربی و افراد متأثر از دولت ها را با خُلق و خوی برجسته ایرانی مقایسه می کنند و همواره اذعان دارند که ثروت اصلی ملت ایران نه تنها ثروت مادی بلکه ، فرهنگ غنی اسلامی است .

عالی ترین مقام قضایی استان فارس در پایان خواستار توسعه و تعمیم جنبش بخشش مطالبات مالی شد و گفت: امیدواریم با ترویج این نگاه متعالی، پرونده های چک و مطالبه اجاره بها و سایر مطالبات مالی و اختلافات حین و پس از بخوان کرونا افزایش نیابد و این قبیل دعاوی با مشارکت افراد خیّر و درک متقابل بین طلبکاران و بدهکاران به صورت مسالمت آمیز حل و فصل شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1630

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.