• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
9
فرماندار شهرستان قیروکارزین:

اهدای دو دستگاه بیمارستانی به مرکز جامع سلامت افزر

  • کد خبر : 1627
  • 25 فروردین 1399 - 14:11
اهدای دو دستگاه بیمارستانی به مرکز جامع سلامت افزر
فرماندار شهرستان قیروکارزین از اهدای دو دستگاه جنرال بیمارستانی به مرکز جامع سلامت شهر افزر خبر داد و گفت: این تجهیزات با کمک های پویش مردمی شهر افزر در مبارزه با کرونا با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیون ریال خریداری و اهدا شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قیروکارزین، علی محمد کریمی در حاشیه مراسم تحویل این دستگاها در مرکز سلامت افزر، تصریح کرد: دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی بیمار و الکترو کاردیوگراف از جمله تجهیزات عمومی مراکز درمانی است که نبود آن در مرکز سلامت افزر مشهود بود و با نیک اندیشی پویش های مردمی این کمبود رفع شده است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه این اقدام نقطه عطفی در بخش بهداشت و درمان شهر افزر و این شهرستان است، اظهار کرد: تداوم اقدامات هوشمندانه و هدفمند بر اساس نیاز سنجی های انجام شده علاوه بر رفع نیاز های موجود همدلی را افزایش می دهد.
کریمی ضمن تقدیر از این عمل خیر خواهانه ابراز کرد: با وجود همه حوادث طبیعی و شرایطی که در دنیا بر نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل شده است شاهد آن هستیم که اقدامات دولت تدبیر و امید در موضوع سلامت و پزشک خانوار به ثمر نشسته است.
نماینده عالی دولت در شهرستان قیروکارزین با تاکید بر اینکه تلاش های شبانه روزی کادر های درمانی در مبارزه با ویروس کرونا حماسه ای بزرگ است، بیان کرد: همدلی و همراهی مردم و مسئولین ضمن ایجاد نشاط در جامعه کاری بزرگ و رشادت های عظیمی را ثبت و ضبط کرده که در اذهان تاریخ به یادگار خواهد ماند.
در مراسم تحویل این دستگاه ها به مرکز جامع سلامت شهر افزر عبدالصمد خسروانی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قیروکارزین، یداله خورشیدی، بخشدار افزر، کرامت اله شایان فر، فرمانده انتظامی بخش افزر و جمعی از اعضای پویش های مردمی در مبارزه با کرونا فرماندار شهرستان قیروکارزین را همراهی می کردند.
مرکز جامع سلامت شهر افزر در مرکز بخش افزر واقع شده است که کار خدمات رسانی به قریب به ۲۰ هزار نفر از جمعیت شهری، روستایی و عشایری این بخش از شهرستان قیروکارزین را انجام می دهد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1627

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.