• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

افتتاح دومین سایت آموزش تخصصی آتش نشانان کشور و پروژه های عمرانی سازمان آتش نشانی شیراز

  • کد خبر : 15999
  • 26 بهمن 1399 - 6:47
افتتاح دومین سایت آموزش تخصصی آتش نشانان کشور و پروژه های عمرانی سازمان آتش نشانی شیراز
محمد هادی قانع رییس سازمان آتش نشانی شیراز در آیین افتتاح پروژه های سازمان آتش نشانی گفت: با حمایت قاطع مدیریت شهری و شهردار محترم شیراز در سال 1399 بالغ بر 600 میلیارد ریال در بخش بهسازی و ساخت ایستگاههای آتش نشانی توسط مجموعه بزرگ شهرداری شیراز هزینه شده است که بیشترین اقدامات عمرانی در تاریخ سازمان آتش نشانی شیراز می باشد.

این مراسم صبح امروز ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۹ با حضور مهندس اسکندرپور شهردار شهر شیراز، مهندس محمد حسن پور معاون خدمات شهری، دکتر ناصری عضو شورای اسلامی شهر شیراز، مهندس هاشم پور معاونت مالی و اقتصادی،دکتر کهندل مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، شهرداران مناطق و آتش نشانان پر تلاش در سایت آموزش تخصصی آتش نشانان واقع در شهرک والفجر برگزار شد.
محمد هادی قانع در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های مجموعه شهرداری و شهردار محترم کلان شهر شیراز عنوان کرد: بیش از ۱۹ هزار متر مربع عملیات عمرانی که در تاریخ سازمان آتش نشانی شیراز بی سابقه و بی نظیر بوده است، امروز با همت و تلاش مجموعه بزرگ شهرداری به بهره برداری رسید.
قانع به تشریح پروژه‌های عمرانی سازمان آتش نشانی شیراز پرداخت و اظهار داشت: این پروژه ها با ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیارد ریال به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بخش بهسازی و ساخت ایستگاههای آتش نشانی افتتاح شده و شروع به بهره برداری می شود.
وی با اشاره به اینکه در سازمان آتش نشانی دو اصل آموزش و ورزش بسیار حائز اهمیت است گفت: افتتاح ساختمان آموزشی سگ های تجسس با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و هفتصد ریال، احداث ساختمان عملیات ویژه، ساختمان علت یابی حریق، احداث ساختمان پشتیبان تاکتیک عملیات، احداث و بهره برداری از مجموعه ورزشی شماره ۳ واقع در ایستگاه ۵ این سازمان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، فضای ورزشی و آموزشی سازمان آتش نشانی شیراز را در سطح کشور بی نظیر و پیشرفته تر از قبل کرده است.
قانع همچنین به ساخت انبار مرکزی سازمان آتش نشانی جهت نگه داری هر چه بهتر تجهیزات و ماشین الات این سازمان و بهره برداری از ساختمان پشتیبان ستاد فرماندهی تاکید کرد و افزود: ساختمان پشتیبان ستاد فرماندهی به منظور بهره برداری در مواقع بحران و در شرایط اضطراری فراهم گردیده است این مکان مجهز به تکنولوژی های مؤثر که امکان برقراری ارتباط با کارکنان در مواقع ضروری را فراهم می­کند.
وی عملیات های کلنگ زنی و شروع به احداث مجموعه آتش نشانی را از دیگر پروژه ها اعلام و تصریح کرد: احداث ایستگاه های شماره ۶، ۲۰ بلوار شاهد، ایستگاه پارک کوهستانی دراک و ایستگاه جدید بلوار هویزه نیز با هدف مقاوم سازی ساختمان ایستگاه های عملیاتی در برابر حوادث صورت گرفت.
رییس سازمان آتش نشانی شیراز در بخش تجهیزات و ماشین آلات سازمان آتش نشانی به تجهیز و راه اندازی یکی از بالابرهای این سازمان بعد از ۱۳ سال و بازسازی دو نردبان آتش نشانی اشاره کرد.
محمد هادی قانع در پایان این مراسم از حمایت های مجموعه شهرداری شیراز و همکاری همه جانبه آتش نشانان غیور در امداد رسانی ۱۲ هزار عملیات در سال جاری و در زمان شیوع بیماری کرونا تشکر و برای تک تک این عزیزان آرزوی سلامتی و پایداری کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15999

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.