• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
4
فرماندهی پایگاه شکاری شهید دوران:

تعامل شهرداری شیراز با ارتش ستودنی است

  • کد خبر : 15986
  • 21 بهمن 1399 - 6:38
تعامل شهرداری شیراز با ارتش ستودنی است
همزمان با دهه پرفروغ فجر و روز نیروی هوایی، شهردارشیراز با حضور در پایگاه نیروی هوایی شهید دوران این روز را به نیروهای جان بر کف هوانیروز و فرماندهان این پایگاه تبریک گفت.

در این دیدار که با همراهی شهردار منطقه دو و جمعی از یاوران شورای اسلامی شهر شیراز در سطح محلات  این محدوده برگزار شد، فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران به نقش بسیار پررنگ شهردار شیراز در تعامل با نیروی هوایی ارتش اشاره کرد و گفت: در پرتو صمیمیت و تعامل با ادارات شاهد فعالیت پویا و مفید شهرداری شیراز در عرصه های عمرانی، فضای سبز و خدمات به شهروندان هستیم.
امیر سرتیپ جعفری با اشاره به پروژه هایی که با همکاری ارتش و مدیریت شهری در محدوده منطقه دو  شیراز صورت می گیرد، افزود: نیروی هوایی و مجموعه ارتش دفاع و امنیت مردم را سرلوحه اهداف خود قرار داده و همانند دوران دفاع مقدس از هیچ ایثارگری رویگردان نیستند.
شهردار شیراز در این دیدار گفت: در طول تاریخ رشادت های پایگاه نیروی هوایی شهید دوران همواره به نیکی یاد می شود و ارتش و به ویژه نیروی هوایی را در قلوب مردم جایگاه ارزنده و محبوبی دارند. این پایگاه در دوران دفاع مقدس نیروی هوایی خوش درخشید و قطعا آمادگی و روحیه جان بر کفی در محبوبیت این مجموعه بسیار تاثیر گذار است.
حیدر اسکندرپور در ادامه با تشریح فعالیت ها و پروژه های عمرانی در محدوده منطقه دوشیراز افزود: در حال حاضر نزدیک به پانصد میلیارد پروژه کوچک و بزرگ در دست اجرا و آماده بهره برداری در این محدوده شهر داریم که نوید روزهای روشنی را برای شهروندان می دهد.
در ادامه غلامرضا شهریاری شهردار منطقه دو نیز با اشاره به تعامل خوب فرماندهی نیروی هوایی شهید دوران با این منطقه گفت: در حال حاضر ۱۲۰پروژه در حال طراحی و اجرا در محدوده منطقه دو است که پارک ۵هکتاری محراب از پروژه های بزرگی است که با همراهی این پایگاه بزودی اجرایی خواهد شد.
در پایان این دیدار شهردار شیراز به رسم یادبود و به نمایندگی از مردم فهیم شیراز از فرماندهان و نیروهای این مرکز تجلیل به عمل آورد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15986

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.